וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפולים האסתטיים הכי חדשים שלא דורשים ניתוח

Dr. Mohammad Hafez - רופא שיניים, בשיתוף Zap doctors

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 16:56

נראה כי מכשור חדש מציף את עולם האסתטיקה במטרה לענות על דרישות הצרכנים - להיראות טוב יותר ולשמור על המראה הטבעי. טיפולים רבים, המבוססים על הזרקות אסתטיות מחליפים למעשה את הצורך לעבור תחת סכין מנתחים

טיפול אסתטי. ShutterStock
היום יותר מתמיד, קל להיראות צעיר. גבר בטיפול אסתטי/ShutterStock

הרשתות החברתיות והנגישות למצלמות שינו לחלוטין את התפישה העצמית ואת המודעות למראה החיצוני. אנשים מצטלמים יותר, מחפשים את הפילטר המתאים ומבקשים לקבל הכרה מהציבור על המראה החיצוני שלהם. היום יותר מתמיד קל להיראות צעיר והחדשות הטובות הן, שהדרך למראה, שלא מצריך פילטר לא צריכה לעבור תחת סכין מנתחים.

"בשנים האחרונות אנו רואים שישנה מודעות גבוהה למראה החיצוני" מתארת מרם סילמן, האחראית על תחום האסתטיקה במתחם הרפואי Maram Silman המשלב טיפולי שיניים וטיפולי אסתטיקה תחת קורת גג אחת.

"תוחלת החיים עלתה, אנשים מרגישים צעירים יותר בגופם ובנפשם, ורוצים להיראות צעירים גם במראה. 40 זה ה-30 החדש ו -50 זה ה-40 החדש ולא מדובר פה על סיסמה אלא על מגמה מתפתחת, שאנו רואים ממש לנגד עינינו", מתארת סילמן. "הזרקות אסתטיות הפכה לעניין תחזוקתי ממש כמו שמבקרים אצל הספר אחת לתקופה. כיום בשונה מהעבר אנשים כבר לא מתייבשים לומר, שהם "מזריקים" חומצות כדי לשמור על מראה מטופח וחיוני".

לדבריה, הטיפולים נותנים מענה לצורך מהותי. "למשל טיפול לפיסול אף באמצעות חומצה היאלורונית פותר בעיות רבות, החל מאף עם גבנון או אף נשרי, כמו כן פעמים רבות מגיעים למרפאה מטופלים לאחר ניתוחי אף (עוד מהתקופה בה היו מרסקים את העצם) כי הם אינם מרוצים מהתוצאה ומעוניינים לשפר את המראה, אך לא לעבור ניתוח אף נוסף".

רופא מזריק חומרי מילוי בהליך פיסול אף. ShutterStock
הטיפול עצמו מחזיק עד שנה וחצי בממוצע. טיפול בחומצה הילארונית באף/ShutterStock

איך מבוצע פיסול אף בחומצה היאלורונית?

החומצה ההיאלורונית היא חומר מוכר, שמצוי בגוף. כשאנחנו מזריקים אותה לאזור האף היא "מרככת" את האזור ומאפשרת לנו לעצב את הפרופיל משני צדדיו, כך שנוכל להקנות למטופל או למטופלת מראה אסתטי. הוספת החומר עצמו מאפשר לנו ליצור אשליה של פרופיל, המתאים לצורה ולמבנה הפנים. פעמים רבות אנו מרימים את קצה האף, מטפלים בגבשושיות ו"מיישרים" את האף. הטיפול עצמו מחזיק עד שנה וחצי בממוצע, לאחר מכן האף חוזר למראהו המקורי, וניתן לשוב על הטיפול בשנית".

למאמרים נוספים בנושא כירורגיה פלסטית ורפואה אסתטית>>

גאמי סמייל - הפתרון לחיוך חושף חניכיים

"גאמי סמייל" או בשמו המקצועי, הזרקת בוטוקס להרפיית השריר בשפה העליונה הוא טיפול שכיח, שבא להחליף ניתוחי חניכיים. "במצב המיטבי, החיוך יחשוף בין מילימטר אחד או שני מילימטרים מהחניכיים, בגאמי סמייל, החיוך נחשף יתר על המידה, ומצב זה מביא אנשים רבים להתבייש בחיוך שלהם ולחייך בפה סגור", מסבירה סילמן.

"גאמי סמייל נוצר מכמה סיבות, שמקורן במבנה אנטומי, בעת דיבור, שירה, צחוק וחיוך השרירים העליונים של הפה מרימים את השפה העליונה יתר על המידה וחושפים שטח רב מהחניכיים. לעיתים הדבר נובע משפה עליונה קצרה, שכל תנועה שלה מושכת אותה כלפי מעלה. גאמי סמייל עשוי להיווצר כתוצאה מלסת עליונה גבוהה, או משיניים קצרות מאוד (שלעיתים עשויות להתקצר בעקבות דלקת חניכיים היפר-פלסטית) וישנו גורם אחר, אשר נוגע לבקיעת יתר של השיניים, שמושכות את השפה כלפי מעלה".

בטיפול גאמי סמייל מזריקים בוטוקס (בוטוליניום טוקסין) לשפה העליונה כדי להרפות את השרירים ובכך להסתיר את החניכיים החשופות. הטיפול מחזיק מעמד עד שנה, וניתן לשוב עליו לאחר שהחומר מתמוסס.

"הטיפול בטוח (אך לא מומלץ לנשים הרות ונשים מניקות) ומשיב את הביטחון בחיוך לנשים וגברים רבים, שעד כה נמנעו מלטפל במצב. חשוב להדגיש, שהבוטוקס "לא מנפח" את השפתיים, אלא רק מרפה את השרירים בשפה העליונה, יחד עם זאת ניתן לשלב טיפול לעיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלורונית".

אישה מחייכת. ShutterStock
כבר לא מתביישים בחיוך. אישה מחייכת/ShutterStock

חומצה היאלרונית לשיפור העור

חומצה היאלורונית משמשת למטרות נוספות ומלבד פיסול אזורים שונים בפנים ניתן לשפר באמצעותה את מרקם העור.

"אכן הדבר נכון, החומצה ההיאלורונית מלחחת את הפנים, היא מוזרקת לשכבות התחתונות של העור ומשיבה נפחים באזורים, שאיבדו נפח או סובלים "מצל" שמדגיש את שקיעת הפנים. כך למשל אזור שקעי העיניים סובל מאוד מהטלת הצל ומקנה מראה עייף, מבוגר ומוזנח, נשים וגברים רבים, שבוחרים לבצע את הטיפול מופתעים איך ניתן להקנות לפנים מראה זוהר ורענן באמצעות הזרקת חומצה היאלורונית לאזורים מסוימים בהתאם לאבחון הראשוני, זהו טיפול אהוב במיוחד, ואני קוראת לו מעיין-הנעורים, זה סקין-בוסטר של ממש".

"טיפולים אחרים, שאנו מבצעים עם חומצה היאלורונית כוללים השבת נפחים ועיצוב קו הלסת, עיצוב שקע הלחי, עיצוב הרכות, שנוטות לשקוע ולהשפיע באופן משמעותי על מבנה הפנים, טשטוש הקמטים צדי הפה (שני הקווים, המקנים מראה מבוגר) מעבר לכך, מדובר על חומר טבעי, שקיים בגוף ומאפשר לנו לשלוט על העיצוב, להדגיש את האזור המטופל בהיקף הרצוי ולהגיע לתוצאות טבעיות, שנשמרות עד לתקופה של שנה וחצי. הדבר תלוי גם באזור הפנים והתוצאה משתנה ממטופל למטופל".

אילוסטרציה. ShutterStock
טיפול שמתאים לשיער דליל אבל לא להתקרחות. אישה מביטה במראה/ShutterStock

השיער נושר ודליל? תנסו טיפול PRP

PRP הוא טיפול בפלזמה, נוזל המופק מטסיות הדם של המטופל ומוזרק לאזור הקרקפת במטרה לעורר מחדש את התאים האחראים לצמיחת השיער, ואף מסייע במניעת התקרחות.

"מדובר על טיפול חדשני ובטוח ללא תופעות לוואי, שמספק תוצאות לנשים ולגברים", מסבירה סילמן. "בטיפול עצמו נלקח דם מהמטופל, שמעובר למכונה מיוחדת, שתפקידה להפריד את הפלזמה, בשלב הבא מזריקים את טסיות הפלזמה לאזורים בקרקפת ללא טסיות . כך למעשה אנו לוקחים חומר טבעי בגוף ומזריקים אותו באופן מלאכותי לאזור הקרקפת במטרה להאיץ את זרימת הדם. הטיפול מתאים, כאשר מעוניינים לשמר השתלות שיער, או כמניעה להתקרחות. התוצאה המיטבית של הטיפול באה לידי ביטוי בהשבת צפיפות השיער ושמירה על מרקם השיער, בוהק, בריאות ויופי. הטיפול עצמו מבוצע בסדרה של שני טיפולים או שלושה ולאחר מכן ניתן לבצע טיפולי שימור אחת לשנה".

חשוב לדעת שטיפול PRP לנשירת שיער מתאים לנשים ולגברים ונותן מענה לדלילות השיער, אך לא לקרחות.

"דואטו" להורדת הנימים והוורידים המצטברים ברגליים

"דואטו" הוא מכשיר הפועל על טכנולוגיית לייזר משני מקורות שונים, כאשר כל אחד מהם ניתן להפעיל בנפרד, יחד או לסירוגין, אף על פי שמדובר על מכשיר לייזר להסרת שיער, הוא משמש גם להעלמת נימים וורידים.

"מדובר על טיפול מהיר ובטוח, שמסייע לטפל בהצטברות של ורידים ונימים על פני העור. הטיפול אינו כואב ואין לו תופעות לוואי, והיתרון המרכזי בו הוא שניתן להגיע לתוצאות מהירות במספר טיפולים".

מרפאת MM clinic שבאזור הגליל התחתון מציעה תחת קורת גג אחת טיפולי שיניים מתקדמים ורפואה אסתטית חדשנית לטיפול בבעיות עור, נשירת שיער, השבת נפחים, עיצוב ופיסול אזורים שונים בפנים ועוד. לפרטים נוספים, צרו קשר: 072-3202619

Dr. Mohammad Hafez - רופא שיניים, בשיתוף Zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully