וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני ששולפים את בגדי הים: איך עונות השנה משפיעות על העור?

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה

22.4.2021 / 9:41

בחורף צריך להיזהר מחימום יתר שמוביל ליובש, בקיץ זו השמש ומה לגבי עונות המעבר? איריס בר, מנכ"לית שותפה בלאונרדו קוסמטיקה ושלוש קוסמטיקאיות הגיעו לאולפן והסבירו איך מתכוננים לכל תקופה בשנה ושומרים על עור בריא ורענן

בווידיאו: איך עונות השנה משפיעות על העור?/אולפן וואלה! NEWS

החורף מאחורינו, האביב כבר כאן והקיץ בדרך. אבל עוד לפני שרצים לשלוף את בגדי הים - חשוב שנדאג למראה בריא ורענן וכדי לעשות זאת, צריך להבין איך עונות השנה משפיעות על העור שלנו. לשם כך, הגיעו לאולפן איריס בר, מנכ"לית שותפה בלאונרדו קוסמטיקה והקוסמטיקאיות חני לן, טלי שזיפי ונטלי חנוכה.

איריס, העונות בישראל לא קיצונית כמו במקומות אחרים בעולם. האם בכל זאת יש שינויים בעור?

"בהחלט. אין קיצוניות, אבל זה מורגש מאוד, בעיקר בעונות המעבר הקריטיות, בהן בעור עם נטייה לרגישות המצב יכול להתגבר. החורף מביא יובש, גם לעור שומני או רגיל ובקיץ צריך להימנע מהשמש ולהשתמש בתכשירים שיגנו עליכם".

חני, איך את ממליצה לטפל בבעיות עור שנגרמות בחורף?

"קודם כל, להימנע מחימום יתר של חדרים או מקלחות, שגורמים ליובש. כדאי להגיע לקליניקה, לטיפול פנים ואבחון עור ולהשתמש בבית בתכשירים שמאזנים את העור ומעלים את רמת הלחות. בגילאים שונים, הטיפולים שונים. נערים ונערות סובלים מפצעונים בולטים יותר ואנחנו מטפלים בהם עם טכנולוגיה ותכשירים שאידיאלים עבורם. לעור בוגר יותר יש טיפולים אחרים שעוזרים להגיע לאיזון של העור".

טלי, אילו בעיות הקיץ מביא בתחום העור?

"אחת הבעיות המרכזיות היא פיגמנטציה. הטיפ שלי למטופלות זה להשתמש בערב במוצר בשם אנטי-פיגמנט, סרום שמונע מהפיגמנט לעלות חזרה לעור. לשלב את זה עם קרם לחות קליל שלא מעמיס על העור וקרם לחות עם הגנה, מוצר שנבדק דרמטולוגית".

מה עם מטופלות או מטופלים שרוצים הסרת שיער?

"בזכות טכנולוגיות חדשניות, אפשר לעשות הסרת שיער כל השנה כיום. אני ממליצה לא להגיע לטיפול עם עור שזוף. להקפיד לשים הגנה שבוע לפני ואחרי הטיפול - והתוצאות מדהימות".

נטלי, מה קורה לעור שלנו בעונות המעבר, כשהשינויים מחום לקור מהירים?

"בכל עונה צריך להגיע לקוסמטיקאית ולהתאים את המצב לעונה. לפעמים צריך יותר לחות או להפסיק את השימוש בחומצות, שנעזרנו בהן בחורף. אנחנו רוצות להגיע לקיץ במראה יפה, וכדי לעשות את זה אפשר להיעזר בקוסמטיקאית, שתעשה לכן את ההתאמות הנכונות".

איריס, אילו פתרונות יש ללאונרדו קוסמטיקה בתחום העור?

"אנחנו משקמים את העור ומחדשים אותו, מטפלים בפיגמנטציות. יש לנו טכנולוגיה מיוחדת שמטפלת בכתמי השמש שנוצרים בקיץ תוך כמה שניות".

בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully