וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע שמתסכלים עלייך - זה הדבר הראשון שרואים

כתבה פרסומית, בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 9:15

כשמסתכלים עלינו או אנחנו מביטות במראה, אפשר מיד לזהות את מצב העור. לכן, נרצה לדאוג שהוא יהיה מטופח ונעים למראה, למרות שינויים שונים שמתרחשים לאורך החיים. איריס בר, מנכ"לית שותפה בלאונרדו קוסמטיקה, ושלוש קוסמטיקאיות, הגיעו לאולפן כדי להסביר על הנושא

בווידיאו: איך נשמור על העור שלנו רענן ובריא?/אולפן וואלה! NEWS

כאשר אחרים מביטים בנו או אנחנו מסתכלים במראה, הדבר הראשון ששמים לב אליו הוא העור שלנו. לכן, חשוב לדאוג שיישאר כמה שיותר מטופח, בריא ונעים למראה, למרות השינויים הטבעיים המתרחשים לאורך החיים.

כדי שנבין איך עושים זאת נכון הגיעו לאולפן איריס בר, מנכ"לית שותפה בלאונרדו קוסמטיקה, שם תמצאו מגוון טיפולים למגוון בעיות שונות בתחום העור, והקוסמטיקאיות אחלאס שלח סיף, נירה כהן ו-ולריה חולמצקי.

איריס, איך ולמה העור משתנה לאורך החיים?

"זה הטבע ואי אפשר להילחם בזה. כבר באזור גיל 25 מתחילים לראות קמטוטים ואז פיגמנטציה וגיל המעבר, בו ההורמון הנשי יורד והעור מבין שמשהו משתנה. גם הסביבה משפיעה מאוד על אופן ההזדקנות שלנו. היחשפות לא מבוקרת לשמש, עישון או אכילה לא בריאה מובילות להזדקנות מהירה. כיום, אפשר לחזור לפחות 5-6 שנים אחורה בעזרת טכנולוגיה ותכשירים שחודרים לעומק העור. זה מייצר שינוי מדהים".

אחלאס, מה קורה לעור בגיל ההתבגרות?

"חלים בגיל הזה שינויים רבים בהתפתחות הגוף ובהורמונים, למשל בזקיק השערה. יוצאים פצעונים, כתוצאה מהשינוי ההורמונלי הזה וגם לתזונה לא מאוזנת, היגיינה לקויה ומצב נפשי יש השפעה על הפנים. אפשר גם לראות הבדל בין נערים לנערות בגלל הבדלים פיזיולוגיים. אצל נערות זה יכול להתחיל שנתיים לפני המחזור, כבר מגיל תשע לפעמים. אצל הנערים, מגיל 14 בערך מתחיל לצאת שיער, כמו זקן ויכולים להיות גם פצעונים. לבנים זה עשוי להיות יותר קשה מאשר לבנות".

יש פתרונות?

"בקליניקה מטפלים לפי בעיית סוג העור וסוג האקנה של המטופל, בהתאמה של החומרים. אני משלבת מכשור מקצועי ומשוכלל ואז סוגרים את מעגל הטיפול גם בבית, עם היגיינה ושימוש בסבון ובקרם המותאם בבוקר ובערב".

נירה, איך עור הגוף והפנים מגיב להיריון?

"כל אישה בתהליך הנפלא הזה שמה לב שיש גם דברים פחות נעימים. נשים בהיריון סובלות מאקנה, פיגמנטציה, גרד או יובש בעור, אדמומיות ועוד. צריך לשים על זה דגש כבר בתחילת ההיריון, עוד בשלב התכנון ולחשוב עם קוסמטיקאית איך להימנע מהתופעות האלו. לאישה בהיריון אני ממליצה לא לקחת החלטות בנושא לבד, אלא להתייעץ עם קוסמטיקאית, שמומחית בתחום ויכולה להנחות אותה. יש תכשירים ותוספים, וטיפולי פנים לא פולשניים שאפשר לעשות".

ולריה, מה זה קולגן ומה קורה לגוף כשהוא מתחיל לברוח מאיתנו?

"קולגן זה חלבון חשוב שקיים בגוף האדם. הוא אחראי על היופי ועל גמישות העור ולצערנו, כשמתקרבים לגיל המעבר, הוא מתחיל לברוח ואנחנו מרגישות את זה. העור פחות זוהר ומתוח, יבש יותר. לכן, את שגרת הטיפוח צריך להתחיל מגיל צעיר יותר, כי כבר מגיל 30 בערך אפשר לראות את רמת ההידרדרות של הקולגן בעור. כי אחר כך קשה יותר להילחם בזה. יש טיפולים שונים שאפשר לעשות כדי להתמודד עם בריחת הקולגן".

כתבה פרסומית, בשיתוף לאונרדו קוסמטיקה
  • עוד באותו נושא:
  • עור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully