וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטה הטבעית הזו תשפר לכם את מצב הרוח

בשיתוף סולגאר

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 16:16

הוא "שליח" של המוח, מייצג את אחד מהורמוני האושר ומחקרים רבים הראו שרמות תקינות שלו בגוף עשויות להשפיע במידה ניכרת על איכות החיים. סרוטונין - מה סוד קסמו ואיך אפשר להגביר את הנוכחות שלו בגוף באופן טבעי?

סולגאר. istock,
איך הופכים לשמחים יותר?/istock

השנה האחרונה הביאה את כולנו ללא מעט מצבים מלחיצים. אם זה בגלל ההנחיות השונות, השינוי בשגרת החיים שלנו ואי הוודאות הכלכלית שיוצרים אצלנו קשיים. נוסיף על כך את החשש מפני חשיפה והידבקות בנגיפים שונים אשר מביאים אנשים רבים, במיוחד המבוגרים שבנינו, למצב בו הם שוהים זמן ממושך בין ארבע קירות, פעמים רבות בלי להיפגש עם נפש חיה במשך ימים ארוכים. שינויים כל כך משמעותיים כפי שחלו על כולנו בשנה האחרונה, ובפרט כאשר הם מתרחשים יחד, עשויים להוביל לתחושה של משבר עד כדי כך שרבים מאיתנו מתקשים להחזיק את הראש מעל המים הסוערים הללו. אז איך מנצחים את התקופה באופן טבעי?

אחד הגורמים הפיזיולוגיים המשפיע במידה ניכרת על התחושות הללו הוא המוליך העצבי סרוטונין המוכר גם בכינוי הורמון האושר והשמחה. חוסר בסרוטונין עלול להשפיע על התמודדות הגוף עם עומסי החיים. חשוב להכיר שבאופן טבעי בעונת החורף, יש ירידה ברמות הסרוטונין שמתרחשת כתוצאה מירידה בשעות אור השמש במשך היום בייחוד בחודשים: דצמבר, ינואר ופברואר. כתוצאה מכך רבים מאיתנו חווים רגשות שליליים, עצבנות ודחף למתוק.

התוסף שעוזר לכם להרגיש שמחים יותר

סולגאר. סולגאר,
על טריפטופן כבר שמעתם?/סולגאר

איך מעלים את רמות הסרוטונין?

אחת הדרכים הידועות היא פשוט לספק לגוף יותר אבני בניין שמשמשות ליצירת סרוטונין. על טריפטופן כבר שמעתם? אם לא - הגיע הזמן. הסרוטונין מיוצר מפעילות של מספר רכיבים ובעיקר מטריפטופן שהיא חומצת אמינו חיונית לייצור של סרוטונין. חומצה זו לא מיוצרת על ידי הגוף שלנו באופן טבעי ולכן חשוב לכלול אותה בתזונה שלנו. למזון שאנו אוכלים יש השפעה רבה על המוליכים העצביים במוח שלנו. הוא יכול לבנות את היסודות לאותם מוליכים העצביים, או להפר את האיזון.

אז איזה רכיבי תזונה טובים למטרה זו? אגוזים וזרעים, מוצרי בשר רזה, ביצים ומוצרי חלב הם בין המוצרים העשירים יותר בטריפטופן, ומחקרים מראים כי צריכתם מעלה את הסרוטונין במוח. אבל מה עושים אם כל אלו לא עוזרים ואנחנו צריכים משהו שיגרום לנו לראות תמונת מצב קצת יותר טובה ואופטימית?

סולגאר. סולגאר,
הפיתרון הטבעי/סולגאר

הפתרון הטבעי: HTP-5 (Hydroxy tryptophan - 5)

מלבד התזונה, שלרובנו לא קל להקפיד עליה, במיוחד במצבים מלחיצים שגורמים לנו לאכול לא מסודר ולפנות למזונות לא בריאים, ישנם גם תוספי תזונה היכולים לתמוך ביצירת סרוטונין. חברת תוספי הבריאות SOLGAR, מציגה את התוסף 5HTP (5 הידרוקסי טריפטופן) הפתרון הטבעי להעלאת רמות הסרוטונין. הרכיב 5HTP הוא נגזרת פעילה של החומצה האמינית טריפטופן שמעלה סרוטונין. כאמור, ידוע כי רמות תקינות של סרוטונין משפיעות באופן נרחב על איכות החיים וכפועל יוצא לכך עשויים להיות יתרונות רבים. חשוב לציין שהמוצר 5HTP הוא בעל מקור הפקה טבעי המוגן בזכויות יוצרים (Propriety).

הפתרון הטבעי: הכירו את תוסף 5HTP

בשיתוף סולגאר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully