וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתלת שיער סינתטי? זה אפשרי, בזכות המצאה ישראלית חדשה

בשיתוף ד"ר צחי שלקוביץ

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 15:11

פיתוח מקומי מציע מענה לבעיה ממנה נשים רבות סובלות כל כך - נשירת שיער. ד"ר צחי שלקוביץ ושתיים מהמטופלות המרוצות שלו הגיעו לאולפן כדי להסביר לירדן ויזל ולכולנו איך הפלא הזה עובד וכיצד הוא תרם לביטחון העצמי שלהן. צפו

בווידיאו: מה זה Hairstetics, הפטנט החדש להשתלת שיער סינתטית?/אולפן וואלה! NEWS

אחד הדברים שאנחנו משקיעים בהם הכי הרבה זמן ומחשבה הוא השיער שלנו ולכל אחד ואחת מאיתנו יש תספורת ותסרוקת שאומרים עליהם משהו. לכן, עבור רבים, נשירת שיער היא טראומה של ממש.

לשמחתנו, יש כיום טיפול חדשני לנושא, בדמות הזרקת שיער חלופי. כדי להכיר את התחום לעומק הגיעו לאולפן ד"ר צחי שלקוביץ, רופא עור מהמרכז למצוינות ברפואה, עור ודרמו-אסתטיקה, ושתיים מהמטופלות שלו, פלורה מלכה ויעל ענבר.

ד"ר שלקוביץ, מה זה בעצם Hairstetics?

"מדובר בפטנט ישראלי שפותח על ידי מהנדס בשם דביר קרן. הוא לקח שני חומרים שמוכרים ובטוחים בעולם הרפואה. השיער פה הוא למעשה חוטי תפירה של כירורגיה והפטנט שלו היה שהוא הצליח לצבוע אותם בצבעים שלא יורדים. ככה אנחנו מתאימים את הצבע לגוון השיער של המטופלת.

השיער מחזיק בעזרת עוגן שעשוי מחומר בשם ניטינול, נגזרת של טיטניום. זה חומר שקיים ברפואה כבר שנים רבות. דביר קרן חיבר ביניהם ויצר את השיער הסינתטי".

ואילו סוגי מטופלים ומטופלות מגיעים אליך בדרך כלל לטיפול כזה?

"אנחנו מכוונים את זה לנשים, לא לגברים. כי לגברים יש המון פתרונות אחרים ובנוסף, ב-Hairstetics יש מגבלה של אורך השיער, הוא לא יכול להיות קצר מאוד, כי השערות עומדות ולא נשכבות".

כמה זמן נמשך הטיפול, כמה טיפולים צריך לעשות ולכמה זמן הוא מחזיק?

"המטרה שלנו היא לעזור לנשים להחזיר למצב הקודם את השיער הטבעי שלהן. אם יש נשים שיש להן דלילות ברמה בה הטיפולים הרגילים לא יעזרו, הן מיועדות לטיפולי ה-Hairstetics. בשלב ראשון, אנחנו מזריקים לקרקפת 48 שיערות ומחכים חודש וחצי לראות שהגוף קולט אותן בצורה טובה. בשלב הבא, אם אין תגובות דלקתיות, אנחנו מתכננים עם המטופלת את כמות השיער וקובעים מועד לטיפול.

גם לאחר הבדיקה וגם לאחר הטיפול המלא, המטופלת לא מרטיבה את הקרקפת שלושה ימים ולא צובעת את השיער שבועיים. היא לוקחת אנטיביוטיקה ומורחת אנטיביוטיקה במשך חמישה ימים, כדי שלא תהיה דלקת או דחייה. אנחנו גם מלמדים אותן איך לשמור על הטיפול בבית בעזרת שמפו מיועד ואמצעים אחרים. יש ליווי מלא שלנו לכל אורך התהליך ואנחנו זמינים 24/7 לכל בעיה".

מה עלויות הטיפול?

"כיוון שמספר השערות שכל מטופלת צריכה הוא שונה, טווח העלויות הוא רחב. מהכרת התחליפים השונים, אני יכול להגיד שהטיפול הזה לא יותר יקר, והרבה יותר טבעי".

יעל, תוכלי לשתף אותנו בתהליך הטיפול שעברת?

"הזרקתי 440 שיערות, שזו כמות ביניים. היה לי אזור חשוף ותמיד הייתי נבוכה ועכשיו הוא מכוסה נהדר. זה היתרון הגדול של ה-Hairstetics. הוא לא נראה מלאכותי ואני לא צריכה להוריד אותו לפני שאני הולכת לישון. זה איתי, בקרקפת וזה היה הפתרון האולטימטיבי. הייתי מהראשונות שקיבלו את הטיפול, אז הייתי במתח והתוצאה הפתיעה אותי מאוד לטובה. זה מדהים - תוך חצי שעה או שעה את יוצאת עם שיער וזה שינוי דרמטי לביטחון העצמי ולנראות".

פלורה, מה לגבייך?

"אחרי הצבא התחלתי להרגיש דלילות בשיער וזה הלך והתרחב, וכנערה צעירה הייתי מסתכלת במראה ומחווירה. עשיתי את הטיפול בשלבים, כל פעם הוספתי עוד קצת ואני מאוד מרוצה. הכאב של הטיפול מינימלי ביותר, דקירות קלות אבל לא מרגישים את ההשתלה".

בהמשך לזה, ד"ר שלקוביץ, מה תאמר למי שרוצה להתחיל טיפול אבל קצת חוששת?

"אין שום סיבה לא לעשות את זה. נשים יוצאות מרוצות, אוהבות את התוצאה. המשפט הראשון שלהן בדרך כלל הוא 'מתי עושים עוד?'. חשוב שיהיה תיאום ציפיות - כמו שהשיער הרגיל שלנו נושר, גם השיער הסינתטי נושר ובממוצע כ-20 אחוז מהשערות שהשתלנו יורדות בכל שנה. לכן המטופלות מזריקות בפעם הראשונה את הכמות העיקרית, ואז משלימות בכל כמה זמן".

מרכז רפואי ד"ר שלקוביץ

רחוב בר כוכבא 23 בני ברק מגדלי V קומה 2

טלפון 1700505959

אתר WWW.DERMA.ORG.IL

בשיתוף ד"ר צחי שלקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully