וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבא נבחר לאחד מעשרת בתי החולים הטובים בעולם

עודכן לאחרונה: 4.3.2021 / 9:42

זוהי השנה השלישית ברציפות שהמרכז הרפואי ע"ש שיבא בתל השומר שומר על מקומו בעשיריה הראשונה ברשימת בתי החולים המובילים של מגזין Newsweek האמריקני

מרכז הרפואי ״שיבא״ תל השומר לקראת מבצע החיסונים ״תן כתף״, 19 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
תמיד הישג מרשים, אך במיוחד בשנה מאתגרת כמו 2020. עמדות חיסון נגד קורונה בביה"ח שיבא, תל השומר/ראובן קסטרו

הישג מרשים ומרגש לרפואה הישראלית - המרכז הרפואי על שם חיים שיבא בתל השומר נבחר לאחד מעשרת בתי החולים המובילים בעולם בדירוג השנתי של מגזין Newsweek האמריקני. ביה"ח שיבא מדורג בצמרת הטבלה, במקום ה-10, לצד מרכזים רפואיים מובילים ומפורסמים כמו מאיו קליניק, קליבלנד קליניק ובית החולים הקנדי טורונטו ג'נרל.

זוהי השנה השלישית שבית החולים שיבא מופיע בדירוג המכובד הזה, והוא שומר על מקומו בעשירייה הראשונה של בתי החולים בעולם. הדירוג כולל 2,000 מרכזים רפואיים מ-25 מדינות ברחבי העולם. במגזין Newsweek הסבירו כי בדירוג השנתי בולטים בתי החולים ששומרים על מצויינות מתמשכת, שמחזיקים סגל של רופאים מובילים בתחומם ומספקים למטופליהם שירותי סיעוד מהמעלה הראשונה, לצד מכשור רפואי מתקדם.

הופעה במקום מכובד בדירוג הזה היא תמיד הישג ראוי לציון, אך על אחת כמה וכמה לאחר שנה כמו 2020 שהביאה לפתחה של מערכת הבריאות הישראלית והעולמית את אחד המשברים הבריאותיים הגדולים והמאתגרים של העת המודרנית, בדמות מגיפת הקורונה.

פרופסור גליה רהב מתחסנת נגד נגיף הקורונה, המרכז הרפואי שיבא תל השומר,  19 בדצמבר 2020. ראובן קסטרו
"הצוותים הרפואיים הצליחו להוביל את המאבק הלאומי בקורונה". פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומית בביה"ח שיבא, מתחסנת נגד נגיף הקורונה/ראובן קסטרו

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, אמר בתגובה על הדירוג הגבוה של בית החולים כי "במהלך השנה האחרונה, למול אתגרי הקורונה, התגלתה מערכת הבריאות הציבורית בישראל במלוא עוצמתה. מסירות הצוותים הרפואיים, המקצועיות הבלתי מתפשרת ופריצות הדרך במחקר, בטכנולוגיה ובחדשנות, מציבים אותנו שוב בצמרת בתי החולים הטובים ביותר בעולם. הצוותים הרפואיים הצליחו להוביל את המאבק הלאומי בקורונה, תוך קידום ומתן הרפואה הטובה והמתקדמת ביותר. אני מצדיע לכם. הישג זה הוא שלכם".

השלישייה המובילה של בתי החולים הטובים ביותר בדירוג היא כולה אמריקנית - מאיו קליניק במקום הראשון, קליבלנד קליניק בשני ובית החולים מסצ'וסטס ג'נרל בבוסטון בשלישי. עוד בעשירייה הראשון ניתן למצוא בתי חולים מקנדה, גרמניה, שוויץ, שבדיה וסינגפור. בית החולים איכילוב בתל אביב שהופיע בדירוג Newsweek במקום ה-34 בשנה שעברה, נפלט השנה מהמאיה הראשונה של בתי החולים המובילים בעולם, ודורג במאיה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully