וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגישה היום אפילו יותר טוב מלפני האבחון של המחלה"

בחסות חברת מדיסון

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 12:11

יוליה עומרי אובחנה כחולה בטרשת נפוצה לפני ארבע שנים. השאלה הראשונה שלה לרופאה הייתה "כמה זמן יש לי לחיות? היום היא כבר יודעת שלא מתים מטרשת נפוצה, ואחרי שהותאם לה טיפול תרופתי היא ממשיכה בכל הכוח ומטפחת קריירה מעוררת השראה

בווידיאו: יוליה עומרי על ההתמודדות עם טרשת נפוצה/עריכה: דפי מקל

שירות לציבור. מוגש בחסות חברת מדיסון ובשיתוף עם עמותת " הבית לחולי טרשת נפוצה"

"הסימנים הראשונים התחילו ב-2016. פשוט התחלתי להרגיש סחרחורות, וזה נמשך 3 שבועות", כך מספרת יוליה עומרי, בת 49, שאובחנה לפני 4 שנים עם טרשת נפוצה, "שבוע אחרי זה, יום אחד פשוט לא ראיתי בעין אחת בכלל". לדבריה, רק אחרי שנה, כשחוותה עוד פעם התקף וטישטוש מסוים בראייה, היא קיבלה את האבחון שיש לה טרשת נפוצה.

"מרוב שלא ידעתי מה זה המחלה הזאת השאלה הראשונה שלי הייתה כמה זמן נשאר לי לחיות? הנוירולוגית אמרה לי בחיוך שלא מתים מטרשת נפוצה אבל יכול להיות שיהיו דברים מסוימים שלא אוכל לעשות. אני זוכרת שהשאלה שהכי הרבה העסיקה אותי היתה: "אוקי הבנתי מה אני לא אוכל לעשות, אז אולי אני אתחיל לשאול את עצמי מה אני כן אוכל לעשות?'".

יוליה מספרת שהיום אחרי שהותאם לה טיפול תרופתי היא מרגיש טוב וממשיכה בחיים שלה. "פתחתי עסק לניהול פיננסי והיום אני עובדת כעצמאית ועדיין קרייריסטית עם המון לקוחות. אני משקיעה הרבה בעצמי ובאורח חיים שלי".

בנוסף, היא מספרת שהוזמנה על ידי ארגון בינלאומי להיות שגרירה ראשונה מישראל ב-OMS recovering, ארגון שמקדם ערכים לניהול אורח חיים בריא לחולי טרשת נפוצה. "אני עושה הרצאות על הסיפור האישי שלי וגם מרצה מול סטודנטים לרפואה והיום אני מקשיבה קודם כל לעצמי", יוליה מספרת. "מבחינה בריאותית אני מרגישה אפילו יותר בריאה ממה שהייתי לפני האבחון עם אבחון המחלה נחשפתי לפוטנציאל חבוי שעזר לי לגלות דברים שלפני האבחון לא הצלחתי להגיע אליהם. התחלתי באמת לחשוב על השלב הבא ולהסתכל קצת יותר רחוק קדימה".

לפרטים נוספים על אודות המחלה ניתן לפנות לאתר multiple-sclerosis.co.il

מוזמנים להצטרף לקהילת הבית לחולי טרשת

מקט: MSG-40-01-0421

בחסות חברת מדיסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully