וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים בריא: 11 מוצרי בריאות מסקרנים שכדאי להכיר

מהסבון שמשלב צמחים ייחודיים מהרי ההימלאיה ועד למשקה שמבטיח לעשות אתכם צעירים יותר - אלו כמה מוצרים חדשים שנתקלנו בהם ומבטיחים לשפר את הבריאות ולהקל על כמה מהבעיות שהכי מציקות לכם

הקניונים כבר פתוחים, חנויות הרחוב חזרו לפעילות והמוני ישראלים כבר הסתערו עליהם במסעות קניות אינטנסיביים אחרי שבועות ארוכים של סגר הדוק. אז עכשיו כשחזרנו לשגרה, הגיע הזמן להכיר כמה מוצרים חדשים שהושקו בזמן שישבתם בבית ועשויים לעזור גם לכם לשפר את הבריאות - או לכל הפחות להרגיש קצת יותר טוב עם הבחירות הצרכניות שלכם.

ויטמין C שגם הילדים יוכלו לשתות בקלות

ויטמין C של ברא. יח"צ,
ויטמין C באבקה/יח"צ

השנה, נראה כי הביקוש לוויטמינים ותוספי תזונה אחרים עלה בצורה משמעותית, אך האתגר הגדול של הורים הוא עדיין לשכנע את הילדים ליטול את התוספים בלי מלחמות. כעת, גם חברת "ברא צמחים" מצטרפת למאמץ ומציעה להורים תוסף שמכיל 1,000 מ"ג ויטמין C באבקה בטעמים תות ולימון. המוצר מכיל גם אבץ שעשוי לשפר את פעילות מערכת החיסון וכן נוגדי חמצון עוצמתיים. טעם האבקה הוא כזה שילדים אוהבים, בין היתר הודות לממתיק בשם אריתריטול.

מחיר: 106 שקלים

סדרת מוצרי ההיגיינה שתרגיע גם את הסטריליים בהגזמה

סדרת Proactive Care של קלינקס. יח"צ,
סדרת Proactive Care/יח"צ

אם יש סוג אחד של מוצרים שמזוהה יותר מכל עם השנה האחרונה הוא מוצרי היגיינה כמו כפפות, אלכוג'ל ומגבונים לחיטוי. כעת גם קלינקס, המותג שהכי מזוהה עם המוצרים האלו, משיק סדרת מוצרים חדשה בשם Proactive Care, כדי לתת פיתרון מקיף לשמירה על היגיינה. הסדרה כוללת מסכות חד פעמיות למבוגרים וילדים, ג'ל לחיטוי ידיים, מגבות ידיים היגייניות ומגבונים לניקוי ידיים ופנים.

המשקפיים שיילחמו בנזק מהמסכים

רובנו כבר שנים מבלים את רוב הימים שלנו מול מסכים, ובשנה האחרונה הבעיה הזאת רק החמירה והתעצמה. לכן ברשת אופטיקנה משיקים כעת ליין חדש של משקפי ראייה עם עדשות DEFENDER CU שנועדו להגן מפני קרינת המסכים. בחברה מבטיחים כי העדשות חוסמות 99.9 אחוזים מהקרינה הזו והן מיועדות גם למי שאינם זקוקים למשקפי ראייה - אך בכל זאת רוצים למנוע את הנזק שגורם האור הכחול לעיניים.

מחיר: החל מ-899 שקלים

הדרך הקלה לטפל בחום גבוה בילדים

נובימול. אפרת אשל,
נובימול/אפרת אשל

בתקופה הזאת, כל עלייה בחום אצל ילדים מעוררת מיד בהלה והיסטריה. אז כדי לעזור לכם להתמודד עם הסיטואציה המלחיצה במהירות ובקלות, משיקה חברת התרופות כצט מוצר חדש מסדרת טיפטיפות. המוצר נקרא "נובימול לילד הגדול" ומיועד לשיכוך כאבים והורדת חום. הוא מותאם לילדים בגילאי 3-9 ומכיל בקבוק עם מזרק ייעודי למתן התרופה, וטבלה המראה את המינון הנדרש לפי משקל הילד.

מחיר: 59.90 שקלים

ערכת ההצלה לידיים בימים הקרים

א-דרמה קרם ידיים. יח"צ,
א-דרמה קרם ידיים/יח"צ

נכון, החורף השנה מרגיש יותר כמו קיץ על אש נמוכה, עם כמה ימים של גשם על כל שבועיים של שמש, אבל גם בתקופה הזאת יש מי סובלים מידיים סדוקות, יבשות ומגורות כתוצאה מהשינויים החדים בטמפרטורה. אם הבעיה הזאת מוכרת לכם, כדאי שתכירו את קרם הידיים מבית א-דרמה, המבוסס על נבט שיבולת שועל מזן בשם "ריהלבה" שנחשב לגורם שמרגיע את הידיים, מעשיר אותן בלחות ומספק להן הגנה מנזקי הקור.

מחיר: 59.9 שקלים

הרכיבים החדשים שיילחמו ביובש בשפתיים

החורף מאז ומתמיד היה הסיוט הגדול של אנשים עם שפתיים רגישות - והמסכות שנכנסו לחיים של כולנו השנה רק מחמירות את הבעיה. אז כדי לסייע לכם להציל את השפתיים שלכם בתקופה המאתגרת הזאת, משיקה חברת בליסטקס שני שפתונים חדשים: Lip Infusions Hydration המכיל מלחי חומצה היאלרונית להענקת לחות לשפתיים ו-Lip Infusions Nourish המועשר בסרמידים שלדברי החברה מסייעים בשיקום שפתיים פגועות ויבשות.

מחיר: 19.9 שקלים

הסבון שעשה את כל הדרך מהרי ההימלאיה

סבון מדימיקס. יח"צ,
סבון מדימיקס/יח"צ

בתקופה שבה טיולים בחו"ל כבר מרגישים כמו פנטזיה רחוקה, יש מי שמציעים לנו סבון שמבוסס על 18 צמחים ייחודיים לאזור ההימלאיה. הסבון, שנקרא מדימיקס, משלב בתוכו גם שמן קוקוס וההרכב הייחודי שלו מבוסס על צמחים שמיוחסות להן תחושות מרפאות באיור ודה, שיטת הטיפול ההודית המסורתית. בחברה מספרים שההרכב הזה מוכר כבר 30 שנים ככזה שמיטיב עם העור וממליצים עליו לשימוש גם למי שסובלים מאקנה, פצעי חום, פסוריאזיס או אסתמה של העור.

מחיר: 20 עד 30 שקלים

המשקה שמבטיח לכם עוד צעיר יותר

תוסף תזונה קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק מבית אלטמן. אלטמן,
קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק/אלטמן

שתיית תה נחשבת ללהיט גדול בקרב חובבי בריאות, הודות לשורה ארוכה של מחקרים שמלמדים על היתרונות הרבים שלו. כעת חברת אלטמן מצטרפת לטרנד ומשיקה תוסף תזונה חדש - קולגן BOOST עם תמצית תה ירוק. זוהי אבקה שמוסיפים לה מים כדי לקבל משקה בטעם נענע, שעל פי ההבטחות עשויה להפוך את העור לצעיר, זוהר וחיוני יותר. בנוסף לתה הירוק והקולגן, המוצר מכיל גם תוספת של חומצה היאלרונית לשיפור מרקם העור והלחות שלו.

שפתון עם פטנט ייחודי להזנה בלחות

LIERAC PARIS. יח"צ חו"ל,
LIERAC PARIS/יח"צ חו"ל

גם במותג הטיפוח LIERAC PARIS השיקו מוצר חדש לטיפול בשפתיים יבשות - שפתון הידראגניסט. בחברה מבטיחים שמדובר בפטנט ייחודי להחדרת חמצן לשכבת הדרמיס בשפתיים, שיעילותו נובעת בין היתר מהשימוש בחומצה היאלרונית ובחמאת שיאה. השפתון מגיע בגוון ורוד טבעי ואמור להעניק לשפתיים לחות שתישמר לאורך כל שעות היום.

מחיר: 99 שקלים

קרם הידיים שמבטיח להפחית את סימני הגיל

בכל חורף, חברות רבות משיקות קרמים לידיים - אך באלטמן הולכים צעד אחד קדימה ומציגים כעת את פלקסיטול, קרם ידיים שאמור לדבריהם לשפר גם את גמישות העור וכן להפחית הופעה של קמטוטים, כתמי גיל ופיגמנטציה בידיים. באלטמן מספרים שמדובר במוצר ראשון מסוגו בישראל וכי היעילות שלו מגובה בניסויים קליניים.

מחיר: 64.9 שקלים

ויטמיני C ו-D פלוס אבץ בכמוסה אחת

סופהרב ויטמין C+D+אבץ. יח"צ,
שילוב ויטמינים של SUPHERB/יח"צ

SUPHERB, השיקה לאחרונה תוסף חדש, ויטמיני C ו-D פלוס אבץ בכמוסה אחת. מדובר בפורמולה לתמיכה בהגנה הטבעית, המשלבת שלושה רכיבים אשר נחקרו ונמצאו כפועלים יחד לחיזוק מערכת החיסון. האריזה מכילה 100 כמוסות והיא כוללת כשרות בד"ץ העדה החרדית ומותאמת לנטילה לטווח ארוך.

מחיר: 89.90 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully