וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שומעים טוב, חיים טוב: הכירו את מכשיר השמיעה המהפכני אוטיקון MORE

בשיתוף מדטון הדים

1.3.2021 / 8:02

כשהשמיעה מתחילה להיפגע, החיים החברתיים והמשפחתיים מושפעים ובהמשך גם חלקים במוח שלכם. אוטיקון MORE, המשווק בישראל בלעדית על ידי מדטון הדים, הוא מכשיר השמיעה היחיד עם בינה מלאכותית מובנית, שיאפשר לכם להישאר בעניינים

המחקרים מראים, שירידה בשמיעה מתחילה בסביבות גיל 40. לפתע, רעשים שמעולם לא הפריעו לנו הופכים לטורדניים יותר ויותר והמאמץ ההולך וגובר לעקוב אחרי שיחות הופך לקשה, מרגיז ומתיש, לעתים קרובות מבלי שנבין את מקור הבעיה. בשמיעה הפוחתת, אירועים חברתיים ומשפחתיים הופכים ליותר מעיקים ופחות מהנים. אנחנו מוצאים עצמנו מתחמקים יותר ויותר ממפגשים, וכך הבדידות והריחוק, לצד המשך ההידרדרות בשמיעה עלולים להביא להתנוונות חלקים במוח, ואף להעלות את הסכנה למחלות כמו שיטיון או אלצהיימר.

אם התחלתם לשמוע תלונות על כך שהפכתם נרגזים, או מבולבלים - ייתכן מאד שאתם סובלים מירידה בשמיעה, ופשוט מותשים מהניסיון למקד את הקשב. אוטיקון MORE תוכנן במיוחד לתת לכך מענה.

אוטיקון MORE הוא פרי פיתוח ייחודי, שתוכנן בטכנולוגית הבינה המלאכותית החדישה ביותר, שפותחה לתת מענה לבעיה שעלתה מתוך מחקרי המוח האחרונים: החשיבות של נגישות שמיעתית לכל הצלילים שבסביבתנו, על מנת שהמוח יוכל ליצור תמונה שמיעתית מלאה, וממנה לבחור במה להתמקד בכל רגע נתון. זה נשמע ברור, אך זה אינו המענה שמספקים מכשירי שמיעה בשנים האחרונות.

אוטיקון MORE, אותו משווקת באופן בלעדי בארץ חברת מדטון הדים, תוכנן לתת מענה לשתי הבעיות העיקריות איתן אנשים עם בעיות שמיעה מתמודדים - הבנת דיבור על רקע רעש והפרדת הצלילים השונים בסביבות שמיעה מאתגרות.

מדטון הדים. ShutterStock
המאמץ המתיש לעקוב אחרי שיחות הופכת אתכם לנרגנים/ShutterStock

טכנולוגיות הבינה המלאכותית המובנית במכשיר השמיעה המהפכני אוטיקון MORE ייחודית ביכולתה ללמוד את הסביבה להנמיך, אך לא להשתיק, רעשי רקע באופן שמשאיר לכם שליטה מלאה על הנעשה בסביבה רועשת - תוך ארגון וויסות רעשים, ומשאירים בידכם את הבחירה במיקוד ההאזנה. זאת מבלי לנתק ולבודד אתכם מהנעשה מסביב.

אוטיקון MORE למד לנתח סביבות שמיעה בעזרת אימון על 12 מיליון סביבות שמיעה שונות, ולכן הוא יודע בכל סביבה שיפגוש, להתמקד בצלילי דיבור ולתת להם עדיפות על רעשים אחרים. כשאתם בפגישה ומישהו פונה אליכם, ובמקביל גם מקליד משהו במחשב, אוטיקון MORE יודע להגביר את קולו של הדובר על חשבון ההקלדה הלא רלוונטית עבורכם ועדיין, מאפשר לכם לשמוע את ההקלדה וגם להיות ערני ולשמוע כשמישהו מאחוריכם קורא בשמכם. זוהי מהפכה אמיתית בחשיבה על מכשירי שמיעה.

המכשיר עצמו קטן מאוד ובלתי נראה לאנשים אחרים ובתוכו מותקן שבב מיוחד. הוא מגיע בדגם נטען עם סוללה המאפשרת לכם להשתמש בו לכל אורך היום, כאשר הטענה קצרה מספקת עוד שעות של סוללה. "מדובר בהישג טכנולוגי יוצא דופן", אומר מנכ"ל מדטון הדים, אודי דורון.

מדטון הדים. באדיבות מדטון הדים,
קטן וקומפקטי/באדיבות מדטון הדים

מדטון הדים היא מיזוג של שתי רשתות. כיום, היא מוכרת לסוכנים עצמאיים ובמקביל, מחזיקה 27 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה כ-70 קלינאי תקשורת, בעלי המקצוע בענף השמיעה, שמבצעים את הבדיקות ומתאימים את המכשירים: "אנחנו גם מוכרים ציוד לבדיקות ואבחון שמיעה, לכל הגילאים, החל מתינוקות בני יום " מספר דורון. "ומציעים פתרונות גם לאנשים שהמכשירים הקונבנציונליים לא יכולים לעזור להם בעזרת שתלים בעוגני עצם, או בעזרת אלקטרודה מיוחדת שמתחברת למוח, שמאפשרת גם לאנשים עם חרשות לשמוע".

אוטיקון MORE, המתוכנן על פי פילוסופיית ה-™BrainHearing, הוא מכשיר שחושב ולומד עבור המשתמש בו, כך שנוצרת התאמה בין השמיעה למוח באופן הטבעי ביותר. הטכנולוגיה פורצת הדרך, רשת עצבית עמוקה (DNN), מסייעת לא רק להתמקד ולהבין דיבור טוב יותר, אלא גם להפחית את המאמץ השמיעתי וכך לזכור מה נאמר בשיחה שערכתם. את כל זה תוכלו לקבל עם קשת רחבה של אפשרויות קישור, כולל הזרמה ישירה מסמארטפונים, מתאם טלפון וטלוויזיה, שלט רחוק, מוזיקה, מחשב, אפליקציות ועוד.

לפרטים נוספים לחצו >>

מדטון הדים. באדיבות מדטון הדים,
רק מכשיר שמאפשר לשמוע את הרעשים, אך בצורה שלא תפריע לשמיעת השיחה, מאפשר תפקוד מלא/באדיבות מדטון הדים
מדטון הדים. באדיבות מדטון הדים,
בינה מלאכותית וטכנולוגיה חדשנית/באדיבות מדטון הדים
בשיתוף מדטון הדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully