וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם רוצים לשמור על התינוק שלכם, נכון? הנה משהו שאתם חייבים לקרוא

בשיתוף לייף בייביז של סופר-פארם

10.2.2021 / 11:00

מותג Life Baby's של סופר-פארם מציג את תו האיכות Baby Safe, שעומד בתקנים בטיחות מחמירים ונבדק במיוחד עבורכם ועבור הבייביז שלכם. טיפוח העור, תזונה, בקבוקים, מוצצים ועוד - כל מה שאתם צריכים כדי לדעת שהתינוק שלכם מוגן, בטוח ונהנה

סופר-פארם Baby Safe. אוהד רומנו,
הכל בשביל התינוקות שלנו/אוהד רומנו

כל אבא וכל אימא יגידו לכם שכדי לשמור על התינוק שלהם ולהבטיח את הבטיחות שלו - הם יהיו מוכנים לעשות הכל, ללא גבולות. התינוקות שלנו יקרים לנו מכל וכיוון שהם עדיין לא יודעים לדאוג לעצמם, אנחנו כאן בשבילם, להבטיח להם התפתחות נעימה, מפנקת וכמובן, בטוחה.

שם לתינוקת החדשה כבר יש? שירנקה מילר בשאלון מיוחד ליום המשפחה
מה דון לני גבאי לא תפרסם באינסטגרם ובאיזה תואר זכתה? שאלון ליום המשפחה
איזו תמונה הביאה לה 15 אלף לייקים? רוני שינקמן מגלה לנו את כל הסודות

בדיוק בשביל זה, מותג Life Baby's של סופר-פארם השיק את תו האיכות Baby Safe, אותו תוכלו למצוא על כל המוצרים, כולל מוצצים ופטמות, מוצרי טיפוח, כוסות ובקבוקים, מגבונים והחתלה, ביסקוויטים וחטיפים, ביגוד, הנקה, חיתולים, צעצועים ואביזרים שונים, דייסות ומארזי לידה.

תו האיכות של סופר-פארם יספק לבייביז שלכם את המרכיבים הכי בטוחים וידידותיים לעור התינוק, יעזור להתפתחות שלו ויעזור לכם לדאוג שהתזונה שלו תהיה מגוונת ומוצלחת. Baby Safe מבטיח עמידה בתקני בקרת איכות קפדניים ביותר ומותאם לכל שלב בצמיחה של התינוק שלכם, מגיל לידה והלאה.

כל מוצר עובר סדרת בדיקות איכות ונמצא תחת השגחה קפדנית, ועל כל מוצר של Life Baby's תמצאו כיתוב שיעזור לכם לדעת בקלות לאיזה שלב של התפתחות התינוק הוא מתאים. מזון, החתלה או מוצץ - הכל הופך להרבה יותר פשוט ומובן.

סופר-פארם Baby Safe. אוהד רומנו,
דאגה אחת פחות/אוהד רומנו

תו האיכות בא לידי ביטוי בכל סוגי המוצרים:

מוצרי טיפוח לעור העדין של התינוק - כדי לעזור ברגישויות שונות, אדמומיות ועוד, מוצרי Life Baby's מכילים חומרי הזנה שנבדקו ונחקרו, ונמצאו כמזינים ומועילים לעור עדין.

תזונה - חשוב שתדאו שכל המוצרים של Life Baby's עומדים אף הם בתקני התזונה הגבוהים ביותר ועברו בדיקות איכות ורגולציה מחמירות. כולם מופחתי סוכר, בעלי תכולת נתרן נמוכה ונטולי חומרים משמרים מזיקים - הכל לטובת ההתפתחות הבריאה והמוצלחת של התינוק.

אביזרים - תו האיכות Baby Safe מציע אביזרים מושלמים לתינוק שלכם, כמו בקבוקים, מוצצים, כוסות ועוד, אשר מיוצרים כולם מחומרים בטוחים לשימוש וללא חומרים בעלי פוטנציאל מסכן, דוגמת ביספנול A.

כהורים לתינוקות קטנים, אנחנו אף פעם לא מורידים את רמת העירנות שלנו. תמיד משגיחים, דואגים להם ומוודאים שהם מקבלים בדיוק את מה שהם צריכים בשביל התפתחות מושלמת. Baby Safe, תו האיכות של Life Baby's מבטיח לכם ראש שקט.

לכל מוצרי לייף בייביז עם תו האיכות Baby Safe של סופר-פארם

בשיתוף לייף בייביז של סופר-פארם
  • עוד באותו נושא:
  • סופר-פארם
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully