וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני שיגרום לתינוק שלכם לצהול לקראת התרופה שלו

4.2.2021 / 0:01

נמאס לכם להילחם עם הפעוט שלכם על התרופה שהוא חייב לקחת? אימא מאוסטרליה שיתפה באינסטגרם טריק קטן ופשוט במיוחד שיגרום לו לא רק ליטול את התרופה, אלא ממש לרצות אותה

ככה תשכנעו תינוק לקחת תרופה נוזלית בלי בעיות/tinyheartseducation

הורים רבים מכירים את הבעיה - יש תינוקות ופעוטות שאוהבים תרופות ורק מחכים לרגע בו יקבלו שוב את הסירופ המתקתק, ואילו אחרים לא מוכנים לשתף פעולה ומסרבים בכל תוקף. הם נועלים את הפה, בוכים, מזיזים את הראש מצד לצד ואפילו יורקים ומקיאים.

אבל תרופה הרי חייבים לקחת, ולמזלנו אימא אוסטרלית חשפה טריק פשוט שבו היא משתמשת כדי להבטיח שהתינוק שלה יטול את התרופה שלו אחרי שהיא התייאשה מנסיונות השכנוע שלה על בסיס יומי. היא שיתפה את הטריק שלה בעמוד האינסטגרם Tiny Hearts Education, והוא כולל ערבוב של התרופה בכפית עם מעט סוכריות צבעוניות לקישוט עוגה - כך שהתינוק יראה את התרופה כמשהו שהוא רוצה לאכול, במקום משהו שהוא חייב לקחת. "ראיתם את זה?", היא כתבה, "תראו כמה אני מאושרת בסיום, ככה תגרמו לתינוק שלכם לקחת את התרופה שלו".

הטריק הפשוט

היא הסבירה: "זה טיפ מאוד פשוט להורים בכל מצב קשה - פשוט הוסיפו סוכריות. אמא שלי השתמשה בזה לפני 34 שנים, ככה היא גרמה לנו לקחת את התרופות שלנו, וכשהטעם עדיין היה נורא, היא הייתה מוסיפה גם דבש".

למי שרוצה לנסות את הטריק, האם היצירתית מציעה פשוט למזוג את התרופה של הילד לתוך כף, לפי המינון שנרשם על ידי הרופא, להוסיף סוכריות ואז "תגידו לו שזה משהו מושך כמו נוזל של חד קרן, סירופ סוכריות או קקי של דינוזאור", היא כתבה.

אלפים שראו את הטריק אמרו שהוא "משנה את חוקי המשחק", ואמרו שהם יאמצו אותו על הילדים שלהם: "גאוני, אני מכניסה את זה לזיכרון לקראת המלחמות הבאות", כתבה אישה אחת ושנייה הוסיפה: "פשוט גאוני, המטרה של כל אימא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully