וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: צוות בית החולים חוגג את הגעת החיסונים בריקוד

עובדים בבית חולים בבוסטון, שיחל את חיסון העובדים נגד קורונה היום, חוגגים את הגעת החיסונים בריקוד ספונטני. צוותי הבריאות שעברו חודשים של גיהנום רקדו לצלילי השיר Good as Hell של הזמרת ליזו

בווידאו: החל מבצע החיסונים לקורונה בארה"ב/צילום: רויטרס

המרכז הרפואי של בוסטון היה אחד מבתי החולים הראשונים במסצ'וסטס שקיבלו משלוח של החיסון של פייזר נגד וירוס הקורונה, ו-1,950 החיסונים שהגיעו אתמול יחולקו לעובדי שירותי הבריאות החל מהיום, כך מדווח NBC בוסטון. רגע לאחר ההגעה של החיסונים לבית החולים התרחש רגע עליז במיוחד בקרב צוותי הרפואה שעבדו קשה מאוד בחודשים האחרונים.

ברגע הזה, שפורסם באמצעות סרטון TikTok שהפך ויראלי, עובדי בית החולים החלו לרקוד לצלילי השיר Good as Hell של הזמרת ליזו, כשהם עטויים בחלוקים, מסיכות ומגן פנים.

נשיאת בית החולים קייט וולש גם שיתפה את הסרטון ברשת וכתבה: "זו הסיבה שאני אוהבת את העבודה שלי ב- BMC!. צוותים העובדים להפצת החיסונים בבטחה ושוויונית לעמיתיהם בקו החזית מתמוגגים מחבריהם שחוגגים את בוא החיסונים! יום נהדר, מקום נהדר".

הריקוד גרם לא רק לצוותי העובדים להרגיש טוב, אלא גם לצופי הסרטון. "זה משמח אותי כל כך", צייצה חברת מועצת העיר ניוטון אלישיה באומן. צופה אחר ציין, "זה גרם לי להיות אמוציונלי באמת. זו הייתה שנה כה ארוכה". ואכן, היא הייתה ארוכה מאוד.

היום בבוקר יגיעו מאות אלפי חיסונים נוספים של פייזר לישראל, וכמות החיסונים אמורה להגיע לכ-600 אלף מנות. היום גם אמורים להתחיל חיסונים של צוותים רפואיים וצוותי סיעוד בבתי החולים בארץ. בשבוע הבא יחלו לחסן אזרחים בקבוצות סיכון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully