וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונה ויראלית מראה כמה מציאות הקורונה אכזרית בארה"ב

יש הרבה דברים שכבר הספקנו לנרמל במגיפה הזו, אבל יש דברים שכנראה לא נוכל להתרגל אליהם. תמונה ויראלית אחת שצולמה בבית חולים בארה"ב מראה את גודל הזוועה שהקורונה הביאה לחלק מהאנושות

בווידאו: : מניין הנדבקים בקורונה בארה"ב חצה את רף ה-12 מיליון/צילום: רויטרס

2020 תיזכר ללא ספק כאחת השנים הכי גרועות שחווה העולם המודרני. עם מספר מתים גבוה, סגרים, פגיעה אנושה בכלכלה ובנפש האזרחים, הקורונה ללא ספק תשאיר חותם אכזרי. עם סיום השנה הזו, שמתקרב בצעדי ענק, אפילו עם תקווה קטנה, תמונה אחת עגומה וקורעת לב מסכמת כמה השנה הזו גבתה מרבים.

התצלום הוויראלי הזה, שצולם בבית חולים, מראה משהו שבמבט ראשון נראה אולי מעט יוצא דופן ואולי אף שולי: עשרות אייפדים מונחים על דוכנים בחדר אחסון ריק. רק כשמבינים בשביל מה כל האייפדים האלה, מבינים עד כמה התמונה שוברת לב. מדובר על תחנות אייפד שנועדו לאפשר לקרובי משפחה להיפרד מיקיריהם הגוססים מקורונה בבית החולים.

התמונה שהועלתה על ידי רופא חדר מיון בחשבון טוויטר שנקרא i cant drive, n95 זכתה עד כה לעשרות אלפי שיתופים ושיתופים. מה שהוביל אותו לכתוב: "אז זה (הציוץ) הפך פופולרי באופן מוזר, וזה לא הקטע שלי. אין לי מה לקדם. אבל אתם יכולים לתת קצת מזומנים לבנק מזון, או להתקשר לחבר ותיק ולראות איך הוא מסתדר".

בארה"ב קוראים לחדרים האלה Virtual ICU - חדר מיון וירטואלי, ולמרבה הצער, צורת הפרידה הזו הפכה נפוצה השנה, כאשר ביקורים אישיים קשים אם לא בלתי אפשריים בתנאי המגיפה. ללא יכולת להיפרד פנים אל פנים, אלפי משפחות חייבות להיפרד מעל המסך - הכי קרוב שהן יכולות להתקרב בעת פרידה ממישהו שהן אוהבות ולעולם לא יראו עוד.

למרות תקוות החיסונים, לכולם ברור שייקח עוד זמן עד שהמגיפה תחלוף ואיתה יחלפו בתקווה תמונות כאלה, שנדמה שכבר הורגלנו אליהן. בארה"ב, מקרי האשפוזים ומקרי המוות מהנגיף שוברים שיאים חדשים בכל יום ומומחים טוענים כי החודשים הקרובים ככל הנראה יהיו הקשים מכולם. ד"ר אנתוני פאוצ'י, מנהל כוח המשימה למאבק בקורונה בבית הלבן אף אמר כי "אני חושב שדצמבר, ינואר ותחילת פברואר הולכים להיות חודשים נורא כואבים".

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully