וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורה של האישה שנולדה בלי ידיים והשתמשה ב"תרפיית אופנועים"

24.11.2020 / 23:52

נדיה לאוריצ'לה מסיציליה סבלה מתסמונת נדירה שגרמה לה לנכות קשה, עמה היא נאלצה להתמודד כל החיים. עד שהיא מצאה חברה לאופנועים ששינתה את חייה

נדיה נולדה ללא ידיים - וזה לא גורם לה לוותר/ironadia_301

נדיה לאוריצ'לה, בת 26, מסיציליה סובלת מסינדרום פוקומליה - תסמונת גנטית נדירה ביותר הכוללת מספר מומים מלידה, שבראשם היעדר התפתחות של הגפיים העליונים והתחתונים, או קיצור ניכר וניוון משמעותי שלהן. נדיה נולדה ללא ידיים וגם ללא חלק מהרגל ועם עמוד שדרה מקומר. אלא שהיא לא נותנת למוגבלות שלה להשפיע עליה, וכיום כשהיא כבר אדם בוגר, היא מצאה שיטה טובה לתרפיה - רכיבה על אופנועים.

בריאיון שנתנה לתוכנית טלוויזיה מקומית היא סיפרה: "אם הייתי רוצה לעשות ספורט בבית הספר, היו שואלים אותי - איך את מתכוונת לעשות את זה?". אבל נדיה לא ויתרה וחיה את חייה כמעט כמו ילדה רגילה. היא גילתה את היתרונות שיש לרכיבה על אופנועים כתרפיה לאנשים במצבה אחרי שראתה ביוטיוב רוכבים עם שלל מוגבלויות.

צפו בסיפורה ובתרפיית האופנועים שלה

היא החליטה לנסות את זה בעצמה ופנתה ל-Motor Life, ארגון שמשתמש ברכיבות על אופנועים כחלק מהליך התרפיה. "תרפיית האופנועים נתנה לי מטרה לחיים ואני ממש מרגישה שאני חלק ממשהו חשוב", נדיה אמרה.

לנדיה יש המון ביטחון עכשיו, אבל זה לא תמיד היה ככה. בעבר היא פרסמה רק תמונות של פרצופה ברשתות החברתיות משום שהיא התביישה במוגבלות ובמראה שלה. "אבל אז הבנתי שיש דברים גרועים יותר שצריך להתבייש בהם, ושזו אני", אמרה נדיה. היא התחילה להעלות תמונות שחשפו את מצבה וקיבלה כמות עצומה של תמיכה בדף האינסטגרם שלה.

"אף פעם לא הרגשתי שאני יוצאת דופן, אבל הבנתי שככה אני נראית בעיני אנשים אחרים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully