וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים חוזרים לבית הספר מהסגר, ו"הפעם זה מרגיש הרבה יותר קשה"

החזרה ללימודים מעוררת הרבה חששות, גם בקרב ההורים ובעיקר בקרב הילדים: האבא והפסיכולוג שוב מדברים על הסכנה הגדולה והמציאות המאיימת, ואולי זו בכלל היסטריה מוגזמת? האזינו לפודקאסט

אחרי שבועות ארועים בלי לימודים, הילדים חזרו היום (ראשון) לבית הספר, וכצפוי, החזרה מעוררת הרבה חששות, גם בקרב ההורים וגם בקרב הילדים. הפסיכולוג ההתפתחותי צחי נטר שוב התארח בפודקאסט "דבר איתי אבאל'ה" שלו ושל העיתונאי פז חסדאי, והשניים ניתחו את התחושות שעולות.

"בקבלת ההחלטות אין את הנזקים המצטברים לילדים", מזהיר הפסיכולוג, "אי אפשר לשחק עם זה, מישהו הולך לשלם מחיר גדול מאוד. ילדים באימה מהחזרה. יש זן שלם של ילדים שמעדיף את המציאות הזאת (של הזום והבית...), ברגע שזה מתרחק, זה נראה הרבה יותר מאיים. החזרה הפעם נראית רחוקה, והרבה יותר קשה. ילדים מעדיפים להישאר בבית. הם מוצאים את עצמם במקום נוח עם המסך והזום".

ואולי ההורים מגיבים בהיסטריה גדולה מדי, והילדים למעשה סתגלנים? מהו הדבר שהכי מערער את היציבות בתקופת הקורונה? איך אמור להרגיש הורה שנפרד מהילד שלו בלי שיש לו מושג לאן הוא הולך? ולמה מערכת החינוך והמדינה מזניחות את הפסיכולוגיה של הילד והתהליכים הנפשיים? האזינו לשיחה.
לעוד פודקאסטים מומלצים >

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully