וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניתוח היקר שיכול להעמיד את גל בן השנתיים על הרגליים

גל ביצ'צ'י, בן שנתיים וחצי, חולם ללכת ולשחק כמו כל הילדים. כדי שזה יקרה, הוא חייב לעבור ניתוח יקר מאוד בארה"ב. זה הסיפור המרגש שלו

פרויקט מימון המונים "הדרך של גל"/באדיבות המשפחה

יש לא מעט פוסטים מרגשים בפייסבוק על אנשים שזקוקים לעזרה, אולם בשבוע האחרון פוסט אחד כזה הצליח לגבור על האפתיות שרובנו חשים בימים אלה ונכנס ללבבות של רבים. הסיבה: ילד חייכן ומתוק בן שנתיים וחצי שרק רוצה ללכת. גל ביצ'צ'י מאובחן עם שיתוק מוחין שפוגע בכישורים המוטוריים שלו, והוא זקוק לניתוח יקר ונדיר בחו"ל על מנת שיכול ללכת בעתיד בכוחות עצמו.

"גל שלנו ילד חייכן, חכם ומלא אהבה", מספר אביו, אריאל, "הוא מאובחן עם שיתוק מוחין שבא לידי ביטוי בטונוס מוגבר בגפיו הגורם לקושי מוטורי משמעותי - הוא לא מתיישב, הוא לא עומד ולא הולך לבד. ההתפתחות השכלית והשפתית של גל תואמת לגילו, ובזכות זה ורוח הלחימה שלו אנחנו אופטימיים מאוד".

גל ביצ'צ'י. באדיבות המשפחה
רוח לחימה וחיוך. ג'ל ביצ'צ'י/באדיבות המשפחה

אף שגל הצליח בשנתיים האחרונות להתגבר על המון קשיים, ככל שחולף הזמן הספסטיות (טונוס שרירים מוגבר) הולכת וגוברת, גורמת לכאבים עזים, בעיות אורתופדיות ועיוותים המצריכים ניתוחים אורתופדים ולאחריהם שיקום ארוך וקשה. הוריו של גל חיפשו דרך לעזור לבנם, וגילו כי הוא מתאים לניתוח מיוחד בחוט השדרה שנקרא SDR שמטרתו להוריד את הספסטיות לצמיתות ולאפשר למידה מוטורית מחודשת.

"הניתוח יתבצע בארה"ב על ידי רופא מומחה בתחום. עלותו גבוהה מאוד, ועוד יותר גבוהה היא עלות השיקום המשמעותי אחריו שגם כן יתבצע בארה"ב באותו בית חולים למשך תקופה ארוכה", מספר אריאל, ומדגיש כי הניתוח והשיקום הם הסיכויים היחידים של גל להליכה עצמאית. "לכן, למרות הקושי, אנו פונים אל הציבור בלב שלם לטובת גל". המשפחה מגייסת כעת 900 אלף שקלים לטובת הניתוח והשיקום שאחריו.

שטף אותנו גל של אהבה

אריאל ויאנה, אמו של גל, חששו מאוד מחשיפת סיפורם האישי. "אנחנו אנשים מאד פרטיים ועד כה התמודדנו עם המצב מבלי לשתף הרבה אנשים", מספר אריאל, "לא רצינו לשקוע בשאלות ומחשבות והשקענו את כל כולנו בטיפול בגל ובקידומו. כשהבנו שנצטרך סכום כסף כה גבוה הבנו שיש לנו מטרה בסוף הדרך ושמנו את הקושי בהתמודדות עם החשיפה בצד".

אריאל ויאנה ביצ'צ'י עם בנם גל. באדיבות המצולמים
תמיד אופטימיים. יאנה, אריאל וגל ביצ'צ'י/באדיבות המצולמים

התגובות לסיפורו של גל הראו להם שהם קיבלו את ההחלטה הנכונה. "שטף אותנו גל של אהבה, תמיכה והרבה חיזוקים, הרבה מעבר למה שציפינו ודמיינו. זה באמת מחמם את הלב ומחזק, ובטח לא מובן מאליו בתקופה שכזו", מספר אריאל. "מעבר לתרומות ולתמיכה כבר פנו אלינו שתי אימהות לילדים עם שיתוק מוחין בכדי שנספר ונסביר להן על הניתוח, ואמא נוספת מהקריות שהציעה שבנה וגל יהיו חברים", הוא מוסיף בהתרגשות.

גל ביצ'צ'י. באדיבות המשפחה
"הניתוח והשיקום הם הסיכויים היחידים של גל להליכה עצמאית". גל ביצ'צ'י/באדיבות המשפחה

איך אפשר לעזור? ניתן להעביר תרומות לחשבון נאמנות על שם "אריאל ויאנה עבור גל", מספר חשבון: 12375671, בנק לאומי (10), סניף 705. אפשרויות תרומה נוספות ניתן למצוא בעמוד הפייסבוק "הדרך של גל"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully