וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מפיברומיאלגיה והטיפול במשככי כאבים לא עוזר? יש פתרון אחר

תוכן פרסומי

26.10.2020 / 10:53

חולים הסובלים מתסמונת הפיברומיאלגיה הקשה מגיעים הרבה פעמים לידי ייאוש נוכח העובדה כי ברפואה הקונבנציונלית לא קיים פתרון עבורם; הכירו את שיטת האבחון האירידיולוגי, המאבחנת את שורש הבעיה ומובילה לתכנית טיפולים אישית העוזרת להחזיר את הגוף לאיזון ולהחלים מהכאב

בווידיאו: מהי פיברומיאלגיה?/איריס גייר

פיברומיאלגיה: ניתן להחלים מהכאבים!

פיברומיאלגיה מאופיינת בכאב חזק ומפושט במערכת השרירים והשלד, התסמונת שכיחה יותר אצל נשים , הטיפול בתסמונת מבוסס על מגוון תרופות המשפיעות על עיבוד הכאב במערכת העצבים המרכזית , אצל חלק מהחולים התרופות מקלות על הכאב לזמן קצר אך לא עוזרות להחלמה.

אבחון בגלגל העין: הצעד הראשון בדרך להחלמה מהכאב

איריס גייר מומחית בינלאומית באירידולוגיה מסבירה כי בעזרת האבחון המבוסס על פענוח סימנים המופיעים בגלגל העין ובלובן העין ניתן לגלות את מקור הבעיה.

איריס מסבירה שרוב החולים מסתובבים הרבה שנים עם התסמונת כשהם מנסים כל הזמן לטפל בכאב גם אם זה ע"י שיטות טיפול אלטרנטיביות כמו דיקור סיני שיאצו יוגה תזונה וכו' בלי שגורם כלשהוא אבחן קודם כל בצורה ברורה ממה נובע הכאב וממקודים כל הזמן בניסיון להרגיע את הכאב ולא במיגור הגורם לבעיה.

איריס מסבירה כי בעזרת האבחון בגלגל העין המבוסס על מחקרים קליניים ניתן לזהות בצורה מדויקת את שורש הבעיה את הגורם לכאב אצל כל מטופל וכך להתאים לכל מטופל תוכנית טיפול אישית להחלמה.

לדוגמה, אצל מטופלת שסבלה כשנה וחצי מפיברומיאלגיה והייתה במצב של חוסר תפקוד, קושי בהליכה והנעת הזרועות, האבחון בעין הראה שמקור הבעיה היה במוח המוארך אשר אחראי על העברת מסרים לשרירים.

אצל מטופלת אחרת שסבלה במשך 10 שנים, האבחון בעין חשף ששורש הבעיה הוא בחומציות גבוהה בכל מערכות הגוף ופטריית קנדידה. כל אלו נבעו משנים רבות של תזונה לקויה ושימוש באנטיביוטיקה וסטרואידים.

טיפול מותאם אישית: הסוף לכאב

שתי המטופלות התלוננו על אותם תסמינים אבל לכל אחת הותאם טיפול אישי המבוסס על ממצאי האבחון בעין.

חשוב להבין! צריך לזהות את מקור הכאב על מנת להירפא!

מי זאת איריס גייר

איריס גייר נציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל איריס רכשה את השכלתה בתחום מגדולי החוקרים בתחום ברחבי העולם: ד"ר אלן ג'נסן מארה"ב, ד"ר דניאל לו-ריטו MD מאיטליה, וד"ר מלמאואר מארה"ב.

היא יזמה ופיתחה תוכנה ייחודית לאבחון באירידולוגיה COSMICIRIS, אשר יצרה פריצת דרך בעולם האירידולוגיה ומקנה כלי יעיל לאבחונים מדויקים ומקצועיים.

איריס בעלת ניסיון קליני רב שנים, שכולל אבחון אלפי מטופלים, אשר לכל אחד הותאמה תוכנית טיפול טבעית אישית להחלמה בהתאם לשורש הבעיה לאורך הטיפול זוכה כל מטופל ליחס אישי וליווי של צוות המטפלים בקליניקה.

לפרטים נוספים על טיפול בפיברומיאלגיה בעזרת אבחון אירידולוגי בגלגל העין ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

תוכן פרסומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully