וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סובלים ממיגרנות? הכירו את השיטה שתעזור לכם להחלים"

תוכן פרסומי

22.9.2020 / 16:48

צפו: מגיל 17 ועד גיל 34, מושיק ארביב סבל ממיגרנות חמורות אשר שיתקו אותו ופגעו בתפקוד היומיומי שלו. "הייתי עוצם את העיניים ורק מחכה שהמיגרנה תעבור". כך זה השתנה

בווידיאו: מושיק ארביב מספר כיצד אירידולוגיה סייעה לו בהעלמת המיגרנות/איריס גייר

בשנים בהן סבל ממיגרנות, מושיק ארביב מספר כי ניסה כל טיפול אפשרי וכל מה שהציעו לו, אך ללא תוצאות. "ניסיתי טיפולים תרופתיים שונים. אני חושב שאין כדור לטיפול במיגרנה שלא ניסיתי. עשיתי בדיקות שונות (דם, עיניים, נוירולוג, CT), אבל מקור הבעיה לא נמצא. ניסיתי טיפולים שונים, דיקור סיני, צמחי מרפא, טיפול אצל פיזיותרפיסטית, שינויי תפריט (ללא שוקולד, קפה, חלב, או כל שאר הדברים שמקשרים למיגרנות) אבל שום דבר לא עזר, המיגרנות החריפו ורמת הכאב עלתה וכך גם תכיפות ההתקפים".

ואז, רגע לפני ייאוש, חבר המליץ למושיק על אבחון בגלגל העין - אירידיולוגיה, אצל איריס גייר, מומחית בינלאומית בתחום ונציגת האיגוד העולמי לאירידולוגיה IIPA בישראל.

איריס גייר מסבירה כי מדובר באבחון שאינו פולשני ולא כואב, הנעשה באמצעות מצלמה מיוחדת לצילום העיניים. בעזרת האבחון ניתן לזהות במדויק את המקור לבעיית המיגרנה ולהתאים תכנית טיפול ממוקדת לגורם הבעיה ולא לסימפטום של הכאב.

מדע האירידולוגיה מבוסס על מחקרים מדעיים-קליניים ומאפשר לאבחן ולפתור מגוון רחב של בעיות בריאות ומחלות.

האבחון שעשתה איריס גייר למושיק, חשף כי המיגרנה נובעת מהצטברות של רעלים בכבד, מלווה בחוסר איזון בקטריאלי חמור במערכת העיכול, שגרם להתפרצות של פטריית קנדידה ולבעיה בתפקודי הכבד, ומכאן השפעה על המוח (אזור המעי הגס הרוחבי קשור עצבית לפעילות המוחית).

מושיק, שהיה סקפטי תחילה, התרשם מאוד מהאבחון והחליט ליישם את תוכנית הטיפול שאיריס התאימה לו והשינוי לא איחר להגיע. לאחר מספר חודשים מושיק החלים לגמרי מהמיגרנה שליוותה אותו 17 שנים.

צפו בעדותו האישית של מושיק ארביב שמספר כיצד האבחון בגלגל העין שינה את חייו מקצה לקצה.

לפרטים נוספים על טיפול במיגרנות בעזרת אירידולוגיה ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

תוכן פרסומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully