וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לגלות: מצאנו את המשקפיים הכי יפים ואיכותיים שיש

בשיתוף קרולינה למקה

26.1.2021 / 11:00

משקפי ראייה באיכות גבוהה ממש לא צריכים להיות גם הוצאה גדולה. היום אפשר ליהנות ממשקפיים שמספקים הגנה מהשתקפויות, שריטות וקרני שמש, יחד עם בדיקת ראייה בחינם מאופטומטריסט מומחה והכל עם סטייל ועם מחיר שיתאים לכם בול

קרולינה למקה. יח"צ,
קרולינה למקה/יח"צ

אם גם אתם נזקקתם מתישהו למשקפיים חדשים, סביר להניח שהדבר הראשון שחשבתם עליו היה המחיר. אנחנו רוצים לשמור על העיניים שלנו ולא להתפשר על איכות המשקפיים, אבל לרוב התחושה היא שהאיכות הולכת יד ביד עם הסכום ובטח שבתקופה כזו, בה רבים מאיתנו חושבים היטב על כל הוצאה, אנחנו מרגישים שצריך לעשות את הבחירה: איכות או מחיר.

אלא שלמעשה, משקפיים ממש לא חייבים להיות יקרים על מנת להיות איכותיים ואם תדעו איפה ואיך לחפש את המשקפיים שלכם, תגלו שאתם יכולים לקבל ערך גבוה מאוד לכסף שלכם. אז איך זה עובד בעצם?

ראשית, חוויית קניית המשקפיים מתחילה מבדיקת הראייה, בה אתם מגלים כמה דברים: קודם כל, האם אתם בכלל זקוקים למשקפיים ובנוסף, מה המרשם האופטומטרי שלכם או במילים פשוטות יותר - איזה "מספר" אתם צריכים בכל אחת מהעיניים. חשוב שבדיקת הראייה תתבצע בידי אופטומטריסט מוסמך של משרד הבריאות. בדיקה זו מגיעה עם עלות כספית מסוימת.

עכשיו, בקרולינה למקה מציעים לכם את המסלול הנכון: בדיקת אופטומטריסט בקליניקה שלהם, ללא עלות. "אתם קובעים תור, מגיעים ועוברים בדיקת ראייה מלאה, עם ציוד מתקדם, עדכני וממוחשב. אחרי הבדיקה תקבלו את ההמלצה, אם אתם צריכים משקפיים ומה המרשם", מסביר האופטומטריסט הראשי של קרולינה למקה, אלמוג אזרי. כל האופטומטריסטים של הרשת בעלי רישיון ממשרד הבריאות ובעלי ותק של שלוש שנים לפחות בבדיקות ראייה והם יתנו לכם את ההמלצה המדויקת והכל כאמור, בחינם.

קרולינה למקה. יח"צ,
קרולינה למקה/יח"צ

כעת, מגיע שלב רכישת המשקפיים וכאמור, על איכות לא מתפשרים. ישנם משקפי ראייה במגוון תצורות וסוגים (קריאה, משקפיים מחליפי צבע, משקפיים חוסמי אור כחול, מולטיפוקל ועוד) והאיכות של המשקפיים השונים נקבעת דרך העדשות שלהם, שנועדו להעניק לעיניים שלכם הגנה מיטבית. בעדשות Pro-Optic, הנמכרות בבלעדיות בקרולינה למקה, מוטבעות שלוש הגנות:

• הגנה מפני השתקפות (אנטי רפלקס)

• הגנה מפני שריטות

• הגנה מפני קרינת UV, בדומה למשקפי שמש אך עם עדשה שקופה

העדשות הללו למעשה הופכות את המשקפיים של קרולינה למקה לאיכותיים במיוחד, אך כאמור, איכות לא חייבת להיות גם יקרה ובשילוב שבין בדיקת הראייה בקליניקה אותה אתם מקבלים בחינם, לבין היתרונות של עדשות ה-Pro-Optic, יחד עם הסטייל שיש בכל סוגי המשקפיים שאפשר למצוא בקרולינה למקה, אתם יכולים ליהנות מערך גבוה בתמורה לכסף, כמו גם מחוויית קנייה מצוינת.

כך למשל, זוג משקפיים כולל מסגרות ועדשות ה-Pro-Optic עולה כ- 300 שקלים, בעוד שני זוגות יעלו לכם כ- 400 שקלים בלבד. לכן, בפעם הבאה שאתם צריכים משקפיים, זכרו שלא צריך להתפשר על איכות ואפשר להרוויח בגדול, גם עבור העיניים וגם בכיס.

היכנסו לאתר קרולינה למקה - נשים / גברים

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
קרולינה למקה. יח"צ,
קרולינה למקה/יח"צ
בשיתוף קרולינה למקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully