וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון שחשף את הקשר הביזארי בין מסיכת פנים לחזייה - כבש את הרשת

21.7.2020 / 0:00

לאישה אחת נמאס לראות אנשים עוטים את מסיכות הפנים שלהם בצורה לא נכונה, אז היא יצרה מדריך מצחיק שמשווה את המסכה לחזייה וממחיש את דרכי הלבישה הלא נכונות - התוצאה? מעלפת

צילום: משרד הבריאות, עריכה: שאול אדם

בוודיאו: ככה תעטו את המסיכה נכון

בעוד מסיכות הופכות לחובה בעוד ועוד מקומות, זה חשוב לדעת כיצד לעטות אותן בצורה נכונה כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה. אתם חושבים שאולי זה קל לשים מסיכה כמו שצריך, אבל הרבה אנשים עדיין טועים - המסיכה אמורה לכסות גם את הפה וגם את האף, ולא רק אחד מהם.

לאישה אחת נמאס לראות את כולם סביבה עוטים עליהם את המסיכות בצורה לא נכונה, והיא החליטה ליצור סרטון טיקטוק קצר על הדרך הנכונה לעשות זאת. אז דניס מחייה מארקנסו השוותה את כיסוי הפנים לחזייה, בכדי להראות את חוסר האפקטיביות כשלובשים אותה לא נכון.

הסרטון הויראלי של דניס

היא החלה על ידי הדגמה של מה שקורה כשלובשים את החזיה מתחת לחזה, והשוותה את הפעולה לכך ששמים את המסכה מתחת לסנטר. לאחר מכן היא הראתה שזה גם לא נכון לשים את המסכה על אוזן אחת, אלא אם כן אתן אוהבות לכסות רק שד אחד.

דניס אף שמה את המסכה על המצח, ולאחר מכן לקחה את החזיה ושמה אותה מעל החזה שלה - משהו שאין לו משמעות בכלל. לבסוף היא הדגישה שזה לא אפקטיבי לכסות את כל הפה, אך לא את האף, עד ששמה את המסכה במקום הנכון, וגם את החזייה שלה. "בבקשה", היא סיימה את הסרטון בחיוך.

הסרטון הפך ויראלי, עם אלפי צפיות בטיקטוק ומאות תגובות בטוויטר ששיבחו את דניס: "אני אוהב את זה, חכם ואפקטיבי, תודה לך", כתב אחד, שני הוסיף: "אני תמיד אוהב מדריך טוב, כל הכבוד". שלישי סיכם: "הכמות הנכונה של חוצפה עוזרת. השוואה נהדרת לאנשים שלא שמים את המסכה כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully