וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננת ללידה? הכנס הזה יעזור לך להגיע מוכנה לרגע המרגש בחייך

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

31.5.2020 / 17:09

מה עושה אישה הרה שעומדת לפני לידה ולא בטוחה מה הנהלים החדשים בבית החולים ואיך עומד להתנהל האירוע המרגש בחייה? בבית החולים ליס ליולדות בשיתוף DNA, מועדון המשפחות הצעירות של ישראל, מקיימים כנס אונליין שעונה על כל השאלות

אישה בהריון. ShutterStock
את השאלות את לא צריכה לסחוב לבד. אישה הרה/ShutterStock

לידה היא מאורע מרגש מאוד, אבל היא גם מלאה בחוסר ודאות, במיוחד אם מדובר בלידה הראשונה. תוסיפו לכך את התקופה האחרונה של מגיפת הקורונה ושינוי הנהלים בבתי החולים וקיבלתם חוויה שיכולה לעורר הרבה חששות ושאלות. יש רק דרך אחת שיכולה להסיר את החששות האלה, והיא ידע. בדיוק לשם כך יצרו בבית החולים ליולדות ונשים ליס בשיתוף DNA, מועדון המשפחות הצעירות של ישראל , כנס וירטואלי שכולל את כל אנשי המקצוע שתפגשו בבית החולים, החל מהמיון ועד חדר הלידה ומחלקות היולדות והילודים.

הכנס שיערך ביום חמישי 4.6 בשעה 19:00 בלייב יארח את פרופ' שרון מסלוביץ', מנהל מיון נשים ויולדות וסגן מנהל בית החולים ליולדות ונשים, מורן מנצור, מיילדת ומדריכת קורסי הכנה ללידה בבית החולים וקירה אברבוך, אחות ילודים ויועצת הנקה בבית החולים. כל אחד מהם יסביר את החלקים עליהם הוא אמון, ובכך יוכלו לעזור ולהפחית את המתח מהלידה הקרבה.

כך למשל פרופ' מסלוביץ' יסביר על האני מאמין של בית החולים ליס, על היפוך של התינוק לקראת הלידה במידת הצורך וגם מתי ואיך בוחרים בניתוח קיסרי. בנוסף הוא יספר על הנהלים החדשים במחלקה בעקבות מגיפת הקורונה. מנצור תסביר מתי כדאי להגיע לחדר לידה, מה קורה לגוף בעת הלידה, איך ניתן להקל על כאבי הצירים ולמי מתאימה לידה טבעית. אברבוך, אחות הילודים תסביר את הטיפול בתינוק אחרי הלידה, תמנה את החיסונים והבדיקות, קצת על הנקה של הימים הראשונים וגם תיתן טיפים שישמשו אתכם אחרי שתצאו מבית החולים.

צוות בית החולים ליולדות ליס. יחצ,
"ידע זה כוח". צוות בית החולים ליולדות ליס/יחצ

גם למי שזו לידה ראשונה וגם למי שלא, מדובר בלא פחות מנכס והן יוכלו לשאול שאלות מהבית ולקבל מענה מיידי ומדויק. "ידע זה כוח וידע מפחית חרדה", אומר פרופסור יריב יוגב, מנהל בית החולים ליולדות ליס. "הכנס הווירטואלי של בית החולים בהשתתפות כל המומחים נותן לנשים את כל הכלים והידע לקראת הלידה הקרבה ובאה".

בליס עובדים כ-85 רופאים ומאה מיילדות בשתי מחלקות יולדות, המאפשרות rooming in (ביות) גמיש ואפס הפרדה ליולדות הרוצות בכך, גם לכאלה שילדו בקיסרי. בבית החולים קיימים 16 חדרי לידה אישיים, מרכז לידה טבעי ושלושה חדרי ניתוח ייעודיים בתוך אגף חדרי לידה, המאפשרים את קיצור זמן התגובה אם הלידה לא מתפתחת כמצופה וכאשר יש צורך בהתערבות ניתוחית.

כמו כן, פועלות בבית החולים מחלקה גינקולוגית, מחלקה לאשפוז טרום לידתי, יחידה להפריה חוץ גופית (IVF), יחידת אולטרה-סאונד ועוד. בליס קיימת גם מחלקת ילודים, בסמוך למחלקות האשפוז, ויחידה לטיפול נמרץ בילוד (פגיה) חדשה ומשוכללת, המצוידת בציוד חדשני ביותר, תוך מתן דגש מיוחד לאפשרות הטיפול האישי בכל פג. בסמוך לביה"ח פועל מלון יולדות בייבי ליס לרווחת היולדות ובני זוגן.

ההשתתפות בכנס ללא תשלום אך מותנית ברישום מראש

להרשמה לחצי כאן

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully