וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן (כנראה) מוכרת את ביתה המפואר בקלבסס

המתווך הקבוע של משפחת קרדשיאן עומד להוציא נכס חדש לשוק והוא לא מורשה לגלות בשלב זה מי הבעלים, אבל בואו רק נגיד שהשם שלה מתחרז עם פלואי פרדשיאן. 18.95 מיליון דולר והוא שלכם

קלואי קרדשיאן חוגגת לבת שלה, טרו תומפסון, את יום ההולדת בזמן הבידוד (אינסטגרם)

בסרטון: קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון חוגגים לבתם טרו יום הולדת בביתה של קלואי

נראה שקלואי קרדשיאן עומדת לשנות כתובת ולהיפרד מביתה המפואר שבקלבסס, קליפורניה. המתווך הקבוע של משפחת קרדשיאן תומר פרידמן (כן, גם לנו זה נשמע שם ישראלי) חשף בתכנית נדל"ן אמריקאית שהוא קיבל לידיו לאחרונה נכס חדש שאת בעליו הוא לא הסכים לחשוף בשלב זה, אבל הוא פיזר כל כך הרבה רמזים שקשה מאוד לפספס שמדובר באחות השלישית לבית קרדשיאן.

פרידמן סיפר בתכנית שמדובר באחוזה בסגנון ים תיכוני ששטחה הבנוי הוא יותר מאלף מ"ר וממוקמת בשכונת Oaks בקלבסס. המחיר המבוקש תמורת הנכס יהיה 18,950,000 דולר. "לבית יש היסטוריה הוליוודית ענפה. כשהוא נבנה במקור הוא היה בבעלותה של אישתו לשעבר של כוכב ענק, היא קיבלה אותו בגירושים. לאחר מכן הוא נמכר לכוכב פופ צעיר מאוד ומאוד מפורסם עד היום. ואז הוא מכר את הבית לאחת הלקוחות הכי, הכי, הכי אהובות עלי - שאני לא יכול לומר את שמה", אמר פרידמן בתכנית Real Talk.

קלואי קרדשיאן. GettyImages
קנתה את הבית מג'סטין ביבר ב-2014. קלואי קרדשיאן/GettyImages

"אבל אני כן יכול להגיד שתמונות של הבית הזה התפרסמו בעבר על השער של המגזין Architectural Digest, בכתבה שבה היא הופיעה יחד עם אחותה, שגרה באותו רחוב. זאת היתה כתבה גדולה על הבית שלה והבית של אחותה, והיא היתה כתבת השער", הוסיף פרידמן לעבות את הרמזים.

ביתה של קלואי קרדשיאן הופיע בכתבת השער של מהדורת מרץ 2016 של המגזין Architectural Digest יחד עם אחותה הגדולה קורטני, שגם ביתה סוקר באותה בכתבה, שם גם נכתב כי השתיים מתגוררות בשכנות זו לזו באותו רחוב בשכונת Oaks". את הבית רכשה קרדשיאן בשנת 2014 מכוכב הפופ ג'סטין ביבר, ורשומות הנדל"ן מראות שביבר רכש אותו מניקול מרפי, אישתו לשעבר של השחקן והקומיקאי אדי מרפי, שקיבלה אותו בהסדר הגירושים של השניים. התחברו לכם כל החלקים של הפאזל? יופי.

View this post on Instagram

Architectural Digest. Outside at Khloe's house.

A post shared by Kourtney Kardashian (@kourtneykardash) on

אבל פרידמן הוסיף עוד פרט, רק למקרה שמישהו פספס שמדובר בבית של קלואי קרדשיאן, ואמר כי הבית עוצב על ידי מעצב הפנים מרטין לורנס בולארד - שידוע כחביב מאוד על משפחת קרדשיאן-ג'נר. תמונות הבית שהוצגו בתכנית תואמות את אלו שפורסמו בכתבה בשנת 2016 וחלק מצילומי החזית והחצר המטופחת של הבית יראו מאוד מוכרים לצופי התכנית "משפחת קרדשיאן" ולעוקבים של קלואי באינסטגרם.

פרידמן נשמע בטוח מאוד שהבית יימכר מהר, לדבריו הקונים יימשכו לאילן היוחסין הנוצץ של הבעלות הקודמת עליו, ועוד יתרון משמעותי של הנכס הוא שהוא אחד הבודדים בשכונה שיושבים ממש על קו המאליבו קניון (שמורת הטבע, לא מרכז הקניות). "יש שם נופים עוצרי נשימה", אמר פרידמן על הנכס, שיושב על שטח של קצת יותר מ-6 דונם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully