וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המורה הזו התגעגעה לתלמידים שלה אז היא עשתה משהו חמוד. ומוזר

לא מעט דובר על היחסים בין מורים לתלמידים שלהם בזמן הסגר שכפתה עלינו הקורונה. מורה בבית ספר יסודי בהולנד כל כך התגעגעה לילדים בכיתתה עד שהיא סרגה 23 דמויות שלהם ואפילו עשתה אחת בדמותה

אומנם בישראל כבר חזרו לבתי הספר כמעט באופן מלא, אבל במדינות אחרות, הילדים עדיין בבתים עם הוריהם שכבר בוודאי מתים לשלוח אותם חזרה למסגרות. מורה בבית יסודי בהולנד חשפה לנו את הצד השני של המטבע, והראתה שיש מי שמתגעגע אל הילדים האלה בבי הספר. מרוב געגועים, ואולי גם עקב הרבה מאוד זמן פנוי, היא החליטה לסרוג בובות של 23 תלמידיה.

אינגבורג מיינסטר-ואן דר דוין, מורה בבית הספר היסודי בבית הספר בהארלם, הולנד, הייתה ממש נסערת מכך שלא הצליחה לראות את תלמידיה מדי יום. "בית הספר נסגר והילדים נשלחו לביתם. ואני כל כך מתגעגעת אליהם", אמרה.

אינגבורג החליטה שהיא צריכה לעשות משהו עם הגעגועים האלה והיא והעלתה את הרעיון הכי חמוד - לסרוג בובות קטנטנות שמייצגות את כל 23 התלמידים בכיתתה. היא ראתה בובות דומות בפינטרסט וחשבה, למה לא לעשות זאת בעצמה? המורה הלבישה כל בובה בבגדים לטעמו של כל תלמיד - בנים שאוהבים להתלבש בבגדים כהים קיבלו סוודרים כהים וילדות שאוהבות קרדיגן הולבשו בכאלה. היא אפילו הקפידה להוסיף משקפיים ונמשים. אינגבורג בילתה כשלוש עד ארבע שעות על כל בובה שגובהה הוא כ-10 סנטימטרים.

כשהילדים הגיעו לבית הספר בזה אחר זה כדי לאסוף את החפצים שהשאירו אחריהם לפני סגירת בתי הספר, היא הצליחה לראות את תלמידיה האהובים לזמן קצר, וחילקה להם את הבובות. התלמידים שהתרגשו מהמחווה שאלו איפה הבובה שלה, ואינגבורג יצרה בובה נוספת בדמותה.

המחווה המקסימה הזו לא נעלמה מעיניהם של המורים האחרים ששאלו את אינגבורג אם תרצה לסרוג גם בובות לתלמידים בכיתות שלהם, אבל היא הודיעה להם חד משמעית שאין לה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully