וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ה-6 גרם לאמו להאמין שהוא עושה שיעורי בית - עד שהתגלתה מזימתו הגאונית

6.5.2020 / 0:00

בלוגרית אוסטרלית התגאתה שמצאה את הדרך המושלמת לשלב בין מטלות העבודה שלה לבין מטלות הלימודים מהבית של בנה. בפועל, התברר שהזאטוט שלה קצת יותר מתוחכם ממנה

.

רוב הניסיונות לשלב בין מטלות העבודה למטלות הלימודים של ילדים בימי הקורונה לא עולים יפה, אבל זה לא מונע מהורים רבים להמשיך לחפש פיתרונות יצירתיים.

הבלוגרית האוסטרלית לאורה מאזה היתה משוכנעת שמצאה מענה מושלם לבעיה שהפכה למנת חלקם של מיליוני הורים ברחבי העולם. כשהרגישה שהיא "טובעת בעבודה" והיתה צריכה לוודא במקביל שבן ה-6 שלה עושה את שיעורי הבית שלו, היא שמה אותו בחדר, עקבה אחר מעלליו דרך המצלמה בפייסטיים והמשיכה לעבוד מהחדר השני.

הבלוגרית לאורה מאזה עם בנה לוקה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אז מי החכם מבין שנינו? הבלוגרית המדוברת עם בנה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

במבט ראשון נראה היה שהתוכנית עובדת. במבטים החטופים שהאם הגניבה לעבר המסך, היא ראתה את בנה מרוכז בשיעורי הבית שלו.

אבל כעבור זמן מה התגלתה המזימה שרקם בן ה-6 מתחת לאף שלה, שהוכיחה שהמעקב הוירטואלי רחוק מלהיות יעיל. כשהאם נכנסה לחדרו של בן ה-6, היא גילתה את תושייתו הרבה: מתברר שהוא לקח את האייפד של אחותו הגדולה, צילם את עצמו בכמה פוזיציות שבהן הוא נראה מרוכז בשיעורי הבית, העמיד את המכשיר ממול האייפד שבאמצעותו עקבה האם אחר מעלליו ופשוט הקרין לה שוב ושוב את אותן תמונות - שלא עוררו שום חשד.

בפועל הוא שיחק בצעצועים ואחרי זמן מה הדליק את הטלוויזיה וצפה בשקט בתוכנית האהובה עליו.

"הפרחח הקטן הצליח לשכנע אותי שהוא יושב שם ומקשיב. מסתבר שהוא הרבה יותר חכם ממני", כתבה האם אחרי שהתעוררה בחזרה למציאות. "חשבתי שפיצחתי את השיטה, אבל מסתבר שלא. לפחות גיליתי שאת השיעור הראשון בחוכמת רחוב הוא כבר למד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully