וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סומכים עלייך, עובדים בשבילך: 4 סיבות מצוינות לבחור נוטרילון

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי

3.5.2020 / 8:30

בגלל הגזים, בגלל הערכים התזונתיים הגבוהים ובגלל שלפעמים כדאי לסמוך על המומחים: לא סתם זו תרכובת מזון התינוקות המועדפת עלינו

תינוק אוכל. ShutterStock
כמות הסיבים התזונתיים הגבוהה ביותר בקטגוריה. אבא מאכיל תינוק/ShutterStock

בגלל הגזים
יש לא מעט מילים שמאיימות על סדר היום שלך לאחר הלידה, אבל אחת המשבשות הגדולות חייבת להיות "גזים". אינספור אחיזות נכונות, תנועות יעילות ותרופות סבתא מנסות להעניק לך פתרון (או לפחות כמה דקות של שלווה), אבל - זהירות, ספוילר - רובן לא באמת עושות את העבודה.

חלב אם הוא המזון הטוב ביותר לתינוק, אולם במקרים בהם ההנקה אינה מתאפשרת ואתם בוחרים לתת לו תרכובת מזון לתינוקות, כדאי לשקול את זו של נוטרילון. היא לא מבטיחה הרים וגבעות, אלא פשוט מסתמכת על מחקרים קליניים שהוכיחו שמערכת העיכול של התינוקות "שלה" הושפעה לטובה. אנחנו מדברים על יציאות רכות יותר, תדירות דומה לזו של תינוק יונק, וגם פחות כאבי בטן - ופחות גזים. יש לך המון דברים להתעסק בהם, אפשר להפסיק לדאוג לפחות לאחד מהם.

ארוחת טעימות
הימים שבהם התינוק שלך יתחיל לפתח טעם, העדפות ותלונות עדיין מעט רחוקים. ייקח כמה שנים עד שהוא ייכנס למטבח, יפתח את המקרר ופשוט ישאב כל מה שמחכה בסבלנות בפנים. בינתיים, הוא בידיים שלך, וכל מה שחשוב כרגע זה לתת לו את כל הערכים התזונתיים כדי שיגדל ויתפתח.

בדיוק בגלל זה אפשר למצוא בתרכובת המזון לתינוקות של נוטרילון את כמות הסיבים התזונתיים הגבוהה ביותר בקטגוריה, ואת אותם פרוקטו-אולגוסכרידים (FOS) וגלקטו-אוליגוסכרידים (GOS) - רכיבים שנועדו "לחקות" את הפעילות החיובית של הסיבים הפרה ביוטיים, ולסייע לך ולתינוק. אנחנו יודעים שתוך כמה שנים את בטח תצחקי על רמת התיאבון שלו, ועל כך שהוא עדיין מצליח להישאר רעב. עד אז, "התפריט" של נוטרילון מנצח.

אישה מאכילה תינוקת מבקבוק. ShutterStock
אין כמו חלב אם. אם כבר תחליף, אז הכי קרוב. אמא מאכילה תינוק/ShutterStock

אין כמו אמא
נכון, חלב אם הוא המזון הטוב ביותר עבור התינוק, אבל בימים הקשים והמעייפים שמגיעים לאחר הלידה, כדאי לדעת איזה תחליף מזון לתינוקות מומלץ במיוחד.

כמות הסיבים התזונתיים והפרה ביוטיים בנוטרילון היא 0.8 גרם ל-100 מ"ל, בעוד הכמות בחלב אם היא 1.2 גרם ל-100 מ"ל. כמו שאמרנו - אין כמו חלב אם, אז אם כבר תחליף, אז הכי קרוב.

בטן-גב
אנחנו יודעים שאת רוצה את הכי טוב בשבילו. אם היינו צריכים לנחש, היינו אומרים שבילית לא מעט זמן בתקופה האחרונה במחקרי רשת, בקריאת המלצות ובאיסוף כל פרט מידע שיכול לסייע לך לגבש החלטה. כל החלטה, בכל נושא. שום דבר הרי לא אמור להישלף מהשרוול בעסק הזה.

בדיוק בגלל זה אנחנו עומדים גאים מאחור ונותנים לך גב. עשרות שנות מחקר וצוות פיתוח ענקי שכולל רופאי ילדים, תזונאים ומדענים, לא מפסיק לרגע לשאוב השראה מחלב האם, ולשפר כל העת במקביל את תרכובות המזון לתינוקות של נוטרילון. המטרה הגדולה היא מענה אישי לתמיכה בצרכי התזונה של התינוק בכל שלב של ההתפתחות שלו, אבל יש לנו גם מטרה קטנה (ולא פחות חשובה) - לתמוך בך, להיות שם בשבילך, ולעזור לך להחליט את ההחלטה נכונה עבורו, ועבורך. עבודת צוות, אחרת זה בלתי אפשרי.

לאתר נוטרילון

תוכן פרסומי, תוכן פרסומי
  • עוד באותו נושא:
  • תינוקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully