וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדים שלכם יכולים להרוויח כסף בזמן הסגר מהתכרבלות עם הכלב

19.4.2020 / 0:01

יצרנית פופים יצאה במבצע גיוס של זאטוטים וכלביהם שמוכנים לבדוק את המוצרים בתמורה לשכר נאה. דרישות התפקיד - "כנות טוטאלית" מהסוג שרק ילדים יכולים לספק

תיעוד של שני גורי גולדן רטריבר רצים לאכול את ארוחת הבוקר שלהם - שוב ושוב ושוב במשך 9 חודשים/Cheese Pups

למרות הלמידה מרחוק, מיליוני ילדים ברחבי העולם מחפשים תעסוקה בזמן שהם נמצאים בסגר בלל הקורונה, אז הנה אופציה יצירתית במיוחד: יצרנית מותג הפופים הבריטי Great Bran Bags מגייסת בודקים מקצועיים למטרות בקרת איכות של המוצרים החדשים שלה, ומחפשת זוגות של זאטוטים וכלביהם.

במסגרת התפקיד, כל שהילדים יידרשו לעשות הוא להתכרבל זמן מה עם חיות המחמד שלהם על הפוף, להעביר חוות דעה כתובה ולהוסיף תיעוד של תמונות סטילס. במודעת הדרושים שפרסמה החברה באתר הרשמי שלה היא מבטיחה לשלם 50 ליש"ט על כל חוות דעת ומתחייבת לספק למשפחה את כל הפופים החדשים שייצרה, לצד כמה פינוקים לכלב.

ילד מתכרבל עם כלב. ShutterStock
"כלבים לא יודעים לזייף תחושת נוחות"/ShutterStock

"אנחנו יודעים שהמוצרים שלנו מעולים, אבל זקוקים לחוות דעת נוספת לגמרי לא משוחדת. ילדים הם כנים להחריד, וגם אצל כלבים אי אפשר לזייף - או שנוח להם או שלא. לכן זה השילוב המושלם", אמר סמנכ"ל הקריאייטיב של החברה פטריק טונקס. "אנחנו נותנים עדיפות לזוגות של ילדים וכלבים שנהנים להתכרבל ולהירגע יחד, ומשוכנעים שמי שיזכה בתפקיד ישמח להוסיף שורה ראשונה לקורות החיים שלו".

אם תרצו לנסות את מזלכם ולהיעזר בזאטוט ובחיית המחמד שלו כדי להוסיף הכנסה צדדית חביבה, כל שתצטרכו הוא לשלוח טופס מועמדות באתר הרשמי של החברה עד ה-31 במאי. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully