וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונה מעוררת ההשראה של רופאים שטסים להלחם בקורונה

האומץ וההקרבה של אנשי הרפואה בכל רחבי העולם מול נגיף הקורונה מעוררים הערכה והשתאות. תמונה של כמה עשרות אנשי רפואה מארה"ב שעלו לטיסה לניו יורק - מוקד התפרצות המגפה במדינה - גרמה לרבים להתרגש

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

בוודיאו: מניין הקורבנות בארה"ב עלה מעל 3,000

המצב בארה"ב מוסיף להיות קשה כשמספר המתים זינק מעל ל-3,000 ומספר הנדבקים קרוב ל-200 אלף. בתוך כל הכאוס הזה, תמונה של עובדי שירותי הבריאות במטוס בדרכם לניו יורק - מוקד התפרצות הווירוס בארצות הברית - גרמה ללא מעט אופטימיות בימים הקשים שעוברים על אזרחי ארה"ב.

בתמונה, שפורסמה בחשבון האינסטגרם של חברת התעופה האמריקאית סאות'ווסט, מוצגים כמה עשרות אנשי מקצוע רפואיים מג'ורג'יה מחויכים ומסמלים לב בידיהם כשהם בדרכם לניו יורק. התמונה צולמה ממש לפני שהמטוס עזב את אטלנטה, כך נמסר מחברת התעופה שמשאירה קווים מעטים פתוחים על מנת להטיס אנשי רפואה למקומות בהם נזקקים להם.

"לדברי הצוות שלנו, 29 עובדי הבריאות הללו היו במצב רוח טוב והיו נלהבים לטוס כדי לעזור לנזקקים. אנשי הצוות שלנו הודו להם על שירותם והקרבתם ואיחלו להם בהצלחה במסע שלהם", אמר דובר החברה.

כ-1,000 מתושבי ניו יורק מתו מסיבוכים של COVID-19 וההערכות הן כי המספרים ימשיכו לעלות בשבועות הקרובים. "הנשמות האמיצות האלה חושפות את עצמן לסיכון גדול, תוך שהן מציבות את צרכיהן של אחרים מעל לשלהן", כתבה החברה.

"ההקרבה העצמית שלהם היא מגדלור של אור בתקופה כה חשובה בעולמנו, ושום הכרת תודה ושבח לא יספיקו לעולם. בגלל האומץ שלהם, למשפחה שלנו, לחברים שלנו, לעבודה, לשכנינו ועוד יש סיכוי במלחמה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully