וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועים בבית: 4 אפליקציות שיגרמו לילדים שלכם לזוז

מסכים הם דבר שהורים רבים מנסים להמנע ממנו בשגרה, אבל הימים הנוכחיים הם מעט שונים וילדים מבלים בהם לא מעט שעות מול מסך הטלפון או הטלוויזיה. אספנו עבורכם אפליקציות שמשלבות פעילות גופנית וכיף מבלי להתרחק מהבית

מגפת הקורונה וההסתגרות בבתים העמידה את ההורים במצב כמעט בלתי אפשרי. הניסיון לעבוד מהבית, ובמקביל לטפל בילדים, להכין ארוחות, לנקות, לשעשע ולהשאר שפויים הוא אתגר גדול שלעיתים נראה בלתי אפשרי. כולנו עומדים היום חסרי אונים בניסיון להעסיק את הילדים, ובסופו של דבר, בין אם אנחנו מודים בזה או לא, הם מבלים בנייד לא מעט זמן. הנה כמה אפליקציות שמשלבות מסך עם תנועה לילדים, ככה שתרגישו יותר טוב עם עצמכם, וגם הילדים יוציאו אנרגיה.

ZOOZ

אפליקצית ZOOZ. יחצ, אתר רשמי
מרגיש כמו הדבר האמיתי. אפליקציית ZOOZ/אתר רשמי, יחצ

ההגבלות על היציאה מהבית לטווח של מאה מטר מקשות על כולנו, אבל על ילדים בפרט. אם עד לפני שבוע הם יכלו לצאת עם הכדור החוצה ולשחק, היום זה כבר לא מתאפשר. בשביל זה יש את אפליקציית ZOOZ המציעה משחק שכדי להתקדם בו - הילד/ה מבצעים פעולות פיזיות במשחק עם כדור.

האפליקציה החינמית כוללת טכנולוגיות מתקדמות של זיהוי כדור על ידי מצלמת הטלפון. באמצעות Augmented Reality (מציאות רבודה) האפלקציה מפזרת במרחב אלמנטים שהופכים את המשחק בכדור לחוויה חדשה לגמרי.

יש תמיכה בעברית ואפילו טבלת ניקוד לתחרותיים ביניכם.

להורדה על אייפון 7 ומעלה

Kids Fitness

יוגה הפכה כבר מזמן לספורט מועדף על הישראלים, ונדמה שבתקופת הבידוד, כשכולנו סגורים בבית וזקוקים לנשום הרבה יותר, רבים מגלים אותה מחדש.

"כושר לילדים - יוגה יומית" (התרגום החופשי שלנו) מציעה מדי יום 10 תנוחות פשוטות וכיפיות להדרכת ילדים דרך גילוי בלתי אמצעי של היוגה. כל תנוחה ופעילות גופנית מודגמת ומוסברת, והיוגה בתורה מרגיעה, מכניסה לכושר, ממקדת ומפתחת את האוטונומיה של הילדים.

להורדה

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

Pokémon Go

פוקימון גו. ShutterStock
פוקימון גו נכנסת הביתה/ShutterStock

האפליקציה הזו שאהובה מאוד על ילדים בימי שגרה וגורמת להם לרוץ ברחבי השכונה כדי לצוד פוקימונים התאימה את עצמה למצב שכולנו נמצאים בבית והורידה לאפס את העלות על שיקוי שמזמן פוקימונים כדי לאפשר לשחק בתוך הבית.

בגלל שהמצב הנוכחי צפוי להמשיך עוד זמן מה הבטיחו בחברה כי בהמשך ינסו להוציא את הילדים, בצורה וירטואלית כמובן, החוצה - למקומות האהובים עליהם.

להורדה

Just Dance

אם יש דבר אחד טוב בהסגר הזה הוא שיותר הורים מצאו את עצמם רוקדים עם הילדים כדי לשחרר לחץ. משהו שלא בטוח שהייתם עושים לפני שהקורונה הגיעה אלינו.

אפליקציית Just Dance ניתנת לתפעול דרך הטלפון ולא מצריכה קונסולת משחקים. היא מציעה יותר מ- 500 שירים שאפשר לרקוד לפיהם, חלקם מותאמים לילדים וחלקם למבוגרים. האמת שזה לא ממש משנה, כל עוד תשרפו קלוריות ותשחררו קיטור עם הילדים.

להורדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully