וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להפעיל את הילדים בבית עד פסח? משחקי הקופסה שאתם חייבים להכיר

בשיתוף חברת "הקוביה משחקים", בשיתוף חברת "הקוביה משחקים"

18.3.2020 / 7:21

"החופש הגדול", שנחת על הילדים באמצע השנה, תפס אתכם לא מוכנים? אל דאגה, יש דרך אחת בטוחה להעביר יחד את הזמן ולהנות משעות של רוגע ובילוי משותף משחקי קופסה. מ"החוש השישי" ו"בלוק אאוט" ועד "קטאן ג'וניור" - הכנו לכם רשימה, שכולה חוויה

קטאן. מיכה פול,
להתנתק מהמסכים ולצלול אל חוויה. קטאן/מיכה פול

משבר הקורונה סיפק לילדים מעין "חופש גדול" באמצע השנה, עם השבתת שנת הלימודים, בניסיון לעצור את התפשטות הקורונה. במקביל, רבים מאיתנו עברו לעבוד מהבית, ונוצר מצב חריג ויוצא דופן, של שעות שהות רבות בבית, בלי לצאת החוצה. וכמה זמן אפשר לשבת מול המסכים? חשוב לתת להם אלטרנטיבה מרגשת נוספת, שיוכלו ליהנות עם האחרים, עם חברים, שקופצים לביקור, וגם איתכם: משחקי לוח וקלפים.

למשחקי קופסה יש את הקסם שלהם. הם כוללים הרפתקאות בעלות אינטראקציה פנים אל פנים, מצחיקות, מרגשות ומותחות. יש משחקי קופסא, שהתפתחות העלילה שלהם שונה ומשתנה בכל פעם מחדש, ואפשר לשקוע שעות למשחקים משותפים ולטורנירים משפחתיים. הכנו לכם רשימה של משחקים, שמתאימים לטווח רחב של גילאים, וירתקו אתכם שעות:

משחק קופסה דקסיט אודיסאה. חברת “הקוביה משחקים”,
דקסיט אודיסאה/חברת “הקוביה משחקים”

דקסיט אודיסאה
זהו משחק אסוציאציות ורמזים שהורים וילדים יכולים לשחק בו יחדיו ולגלות מה "מתחבא" בראש של האחר, כי מהי אסוציאציה אם לא מחשבה ספונטנית ומהירה?
איך משחקים? בכל תור "מספר סיפורים" שונה בוחר קלף מידו, מניח אותו הפוך על השולחן ונותן לאחרים רמז אודותיו. הרמז יכול להיות משפט, שיר או כל דבר אחר, שעולה לו לראש. שאר השחקנים מניחים על השולחן קלפים הפוכים, שקשורים לרמז, שהם קיבלו. לאחר מכן מערבבים את כל הקלפים, והשחקנים האחרים מנסים לנחש, מה היה הקלף של מספר הסיפורים.
הכי כיף: הילדים מארחים חברים או שרוצים לשחק בחוץ? במשחק יכולים להשתתף בו זמנית 12 שחקנים כך שיש מקום לכו-לם.
מתאים ל: 3-12 שחקנים, בגילאי 8+

משחק קופסה אודיסאה. חברת הקוביה משחקים,
דקסיט אודיסאה/חברת הקוביה משחקים

טיקט טו רייד אירופה
מה דעתכם לחצות את אירופה ברכבות? אמנם כיום אי אפשר לטוס, אבל טיקט טו רייד אירופה הוא המשחק, שייקח אתכם להרפתקה בארצות שונות.

טיקט טו רייד אירופה. חברת "הקוביה משחקים",
טיקט טו רייד אירופה/חברת "הקוביה משחקים"

איך משחקים? השחקנים אוספים קלפים מסוגים שונים של קרונות רכבת, שבעזרתם הם משתלטים על מסלולים, המחברים בין ערים שונות. ככל שהמסלול ארוך יותר כך תקבלו יותר נקודות.
הכי כיף: המשחק הזה הוא הכי רחוק מטכני, משום שהוא כולל מנהרות, תחנות ותחנות מעבר. אתם תצטרכו קצת יצירתיות והעזה כדי להצליח לנצח ולא תדעו זאת עד שתנסו.
מתאים ל: 2-5 שחקנים, גילאי 8+

משחק קופסה טיקט טו רייד אירופה. חברת הקוביה משחקים,
טיקט טו רייד אירופה/חברת הקוביה משחקים

החוש השישי
משחק חדש-חדש שהגיע עכשיו אל החנויות ובעזרתו תוכלו לגלות את הכישרון החבוי שיש בכל אחד מכם לקרוא מחשבות. זה נשמע קשה, אולי אפילו בלתי אפשרי, אבל תתפלאו לגלות תוך כדי משחק אילו כישרונות חבויים בילדים ובכם.
איך משחקים? במשחק שיתופי זה עליכם להניח קלפים בזה אחר זה בסדר עולה, וישנה מגבלה אחת: אסור למשתתפים לדבר. לא לומר מילה אחת לאורך כל המשחק ולא לרמוז דבר לאחרים. למרות שאסור להחליף מידע עם השחקנים האחרים, אתם תבינו במהרה, שהנכם מסוגלים לדעת מה קורה בראשם, וזה מצליח - בכל פעם מחדש!
הכי כיף: השקט כמובן. בטח כשההורים צריכים לעבוד והילדים משחקים בחדר הסמוך.
מתאים ל: 2-4 שחקנים, גילאי 8+

משחק קופסה החוש השישי. חברת הקוביה משחקים,
החוש השישי/חברת הקוביה משחקים

שם קוד + שם קוד דואט
מדובר במשחק מילים חשאי, שבמסגרתו שני רבי מרגלים, המתחרים ביניהם, יודעים את זהותם הסודית של 25 סוכנים, וחברי הצוות שלהם מזהים אותם רק לפי שם הקוד של כל אחד מהם. מי יצור קשר עם אחד הסוכנים המתחרים?
איך משחקים? רבי המרגלים יתנו רמזים, שיורכבו ממילה אחת, היכולה להצביע על מספר מילים על הלוח. חברי הצוות שלהם מנסים לנחש את המילים בצבע הנכון ולהימנע מהמילים ששייכות לקבוצה המתחרה. כל המשתתפים מנסים להימנע מדמות אחת מסוכנת - המתנקש.

משחק קופסה שם קוד. חברת הקוביה משחקים,
שם קוד/חברת הקוביה משחקים

במשחק "שם-קוד: דואט" כולכם פועלים יחד לאיתור כל סוכני השטח, כשהפעם, שני מרגלים (או יותר) יוצאים למשימה סודית בתוך עיר, והמטרה היא ליצור קשר עם 15 סוכנים תוך כדי הימנעות ממפגש עם מתנקשי האויב. המרגלים יתנו בתורם רמזים, שיורכבו ממילה אחת, שיכולה להצביע על מספר מילים על השולחן, והשותפים שלכם ינסו לנחש את המילים הנכונות ולנצח במשימה לפני שהזמן ייגמר.
הכי כיף: רמזים, מתנקשים, חשאיות - חברים, זה הכי קרוב לג'יימס בונד שתהיה בעתיד הקרוב.
מתאים ל: 2-8 שחקנים, גילאי 14+

משחק קופסה שם קוד: דואט. חברת הקוביה משחקים,
שם קוד: דואט/חברת הקוביה משחקים

העולם של קטאן

קטאן הוא משחק מרתק, המשלב אינטראקציה חברתית, אינטואיציה, יכולות משא ומתן וכיף גדול. מה שמייחד אותו הוא האלמנטים השונים שמשתנים בו כל הזמן ולכן הוא אף פעם לא חוזר על עצמו. מאות אלפי ישראלים התאהבו בו ובמשך השנים יצאו למשחק גרסאות נוספות ועדכניות דוגמת "קטאן משחקי הכס", "קטאן ערים ואבירים", "קטאן- גיבורי החלל" ו-"קטאן יורדי הים".

משחקי קטאן. חברת הקוביה משחקים,
משחקי קטאן/חברת הקוביה משחקים

כעת תוכלו ליהנות מ"קטאן ג'וניור", שפותח את עולם הקטאן בפני הצעירים ומזמין אותם ליהנות מחוויית המשחק הקלאסי עם כל המשפחה. המשחק הזה מתרחש באזור של איים טרופיים, המספקים לשחקנים עצים, אננס, זהב ומשאבים נוספים בהתאם להטלת הקובייה.

משחק קופסה קטאן ג'וניור. חברת “הקוביה משחקים”,
קטאן ג'וניור/חברת “הקוביה משחקים”

איך משחקים? כל שחקן מתחיל עם שתי מאורות פיראטים, מהן תפליגו לאיים הסמוכים בעזרת ספינות, תבנו מאורות פיראטים חדשות ותרחיבו את שליטתכם. כל מאורה נוספת, שתבנו, תאפשר לכם לזכות במשאבים רבים יותר. משאבים אלה ישמשו אתכם כדי להשיט ספינות, לבנות מאורות פיראטים וכמובן להחליף משאבים עם הקופה או עם שחקנים אחרים, לפי הצורך. הראשון, שיקים שבע מאורות פיראטים, הוא המנצח.
הכי כיף: אתם יושבים בבית ומרגישים בהרפתקה מרגשת. המשחק מתאים לבני שש ומעלה, הוא מאפשר לכם לסחור, להחליף מידע ולהתנהל ביקום מקביל שבו אין גבול לדמיון של הילדים ושלכם.
מתאים ל: 2-4 שחקנים, גילאי 6+

בלוק אאוט
משחק מעולה, שנועד לבחון את המוטוריקה העדינה שלכם, מידת הסבלנות וכמה יכולת תכנון וחשיבה קדימה יש לכם ולילדים.
איך משחקים? אתם מקבלים 9 קוביות בגדלים שונים ובצבעים שונים, כל שחקן מקבל 7 קלפים שונים, שעליכם לפעול לפיהם. המטרה היא לבנות מגדל כשכל אחד בתורו מוסיף קובייה למגדל בהתאם לקלפים מבלי שייפול.
הכי כיף: לגלות שזה נשמע פשוט אבל מאתגר מאוד במציאות, כי הקוביות לא ישרות ולא זהות בגודלן. תבלו!
מתאים ל: 2-6 שחקנים, גילאי 6+

משחק קופסה בלוק אאוט. חברת “הקוביה משחקים”,
בלוק אאוט/חברת “הקוביה משחקים”
בשיתוף חברת "הקוביה משחקים", בשיתוף חברת "הקוביה משחקים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully