וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד: ילדה יצאה מחלון הקומה העשירית כדי לחפש את אימה - עד שנתקעה

18.3.2020 / 23:55

תיעוד מצמרר שמגיע מסין מראה כיצד ילדה בת 5 ניסתה לרדת מקומה עשירית בדרך מסוכנת במיוחד. למזלה השכנים בקומה החמישית היו עירניים ומנעו ממנה ליפול אל מותה. צפו ברגעי הדרמה

CEN

בסרטון - צפו ברגעי האימה בהם הילדה תלויה בין שמיים וארץ

תיעוד עוצר נשימה שמגיע מסין חושף כיצד ילדה בת 5 שנותרה לבדה בבית החליטה לנקוט בצעד שכמעט עלה לה בחייה. הילדה שרצתה למצוא את אמא שלה יצאה לחפש אותה - ובחרה לצאת מהחלון ולהיצמד למעקה שמחוץ לבניין הקומות שבו היא גרה. הילדה שגרה בקומה העשירית בפרובינציה שבמזרח סין פשוט ירדה ארבע קומות בדרך הזו לפני שהיא נתקעה.

בסרטון שצילם אחד השכנים אפשר לראות את הילדה עומדת קפואה בקומה השישית של הבניין עם ג'קט ורוד. הילדה, שניסתה כנראה להגיע עד למטה, ירדה את הקומות בעזרת מעקה הבטיחות שמחוץ לחלונות. אלא שבקומה השישית לא היה מעקה שכזה והיא מצאה את עצמה תקועה כשהיא נאחזת ממש באדן החלון.

ילדה מטפסת למטה מהקומה העשירית. CEN, צילום מסך
כמעט נפלה אל מותה - עד שהגיעה אל השכנים/צילום מסך, CEN

השכנים של הילדה בבניין לא נותרו כמובן אדישים לסצינה הלא שגרתית והמסוכנת הזו ולמטה הם כבר החלו לפרוש שמיכות למקרה שהילדה תיפול מגובה רב. למזלה של הילדה, השכנים שבקומה מתחת היו בבית. ברגע שהם זיהו את המתרחש הם טיפסו במהרה על אדן החלון שמחוץ לביתם כאשר אחד מהם תפס את הילדה והשני תפס את הגבר כדי שלא ייפול בעצמו.

לי קשיאו, האיש שהציל את הילדה אמר: "לקחתי את המעיל שלי ועמדתי על אדן החלון. הבחור שאיתי החזיק בבגדים שלי בזמן שהכנסתי את הילדה פנימה. אם זה לא הייתי אני, מישהו אחרי היה מציל אותה".

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, הילדה יצאה ללא פגע מהדרמה הזו והתאחדה עם אמה, שכעת תצטרך לספק תשובות לרשויות כיצד היא השאירה ילדה בת 5 לבד בביתה.

ילדה קופצת בסין. צילום מסך, אתר רשמי
השכנים למטה כבר התכוננו לנפילה/אתר רשמי, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully