וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו מה הגננת עשתה לילד שאמא שלו שכחה להביא חיתולים

הסיפור הזה באמת הצליח לזעזע את כל ההורים במערכת שלנו, ולא סתם. כולנו שכחנו להביא למעון ולגן חיתולים או מגבונים, ואף אחד מאיתנו לא היה מצפה לתגובה הזו

תיקים מסודרים בכניסה לגן ילדים. ShutterStock
מה קורה בגנים? תיקים בכניסה לגן ילדים/ShutterStock

אם חשבתם שרק בישראל מעונות היום מביאים עימם סיפורים שלא יאמנו על חוסר רגישות של מטפלות, אתם חייבים לקרוא את הסיפור הבא. אמא מפלורידה נדהמה לגלות שהמטפלות במעון היום של בנה הצעיר כתבו על בטנו בדיו שחור כדי להזכיר לה להביא עוד חיתולים.

הת'ר צ'יזום פרסמה תמונות של בנה מילו בפייסבוק לאחר שגילתה את ההודעה של המעון על בטנו והזעזעה. האם החד הורית, סיפרה בפוסט כי המטפלות במעון היום בדרך כלל מכניסות דו"ח יומי בתיק של שני ילדיה, בו מפורטת ההתנהגות של בנה או בתה והאם הם זקוקים למגבונים או חיתולים נוספים. אך תוך כדי החלפת החיתול של מילו לאחר שחזרו הביתה, צ'יזום כאמור הבחינה בהודעה שנכתבה בדיו שנשאר על עורו אפילו לאחר קרצוף עם מגבונים לתינוקות. ואם זה לא גרוע מספיק, היא מספרת שזו לא הפעם הראשונה - אירוע דומה התרחש לפני כמה חודשים.

"אני אם חד הורית לשני ילדים צעירים מאוד שעובדת במשרה מלאה. תתבעו אותי שלא קראתי את הדו"ח בכל יום", כתבה צ'יזום, "אני מניחה שאתמול הם כתבו שהוא צריך חיתולים, ולא ראיתי את זה. קחו בחשבון שכשאני אוספת ושמה את הילדים במעון אני רואה את המטפלות. אם לא ראיתי שהוא זקוק לחיתולים, מה הבעיה להגיד "היי הת'ר, הבן שלך צריך חיתולים".

אחרי שראו את הפוסט שלה, עוקבים רבים הציעו לה להתלונן על התנהגות בלתי הולמת. על פי הדיווח ב- News-Press, מנהל המעון אמר כי ההודעה, שנכתבה על בטנו של הילד, מהווה הפרה של האתיקה המקצועית והגננת האחראית פוטרה.

התגובה הרשמית של המעון הייתה: "אנו מודעים לאירוע ואנחנו מצטערים מאוד על המצוקה שהיא גרמה למשפחה המעורבת, כמו גם לכל המשפחות במעון. זו הייתה הפרה של האתיקה המקצועית מצד הגננת. המעון נקט בפעולות מיידיות להוצאתה מהמעון. אנו בודקים פרוטוקולים שכבר קיימים כדי להבטיח ששום דבר כזה לא יתרחש שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully