וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה ניתוח חירום לאחר שויברטור רוטט חדר לשלפוחית השתן שלה

2.2.2020 / 9:49

תושבת אריזונה נזקקה לניתוח חירום לאחר שצעצוע מין מיניאטורי חדר לשלפוחית השתן שלה בעודו רוטט ונתקע שם: "הגוף לא הפסיק לרטוט. הייתי בפאניקה מוחלטת". היא מתכננת לתבוע את החברה שמצידה טוענת: "הצעצוע לא יכול להגיע לשם בכוחות עצמו"

מערכת "אסור לפספס"

תושבת אריזונה הובהלה לניתוח חירום בבית חולים לאחר שוויברטור מיניאטורי חדר לשלפוחית השתן שלה, בעודו רוטט. האישה, שביקשה להישאר בעילום שם, ענדה את תליון הויברטור "ווספר" של חברת Crave לארוחת הערב והשתמשה בו כשחזרה לביתה. כשהזיזה את גופה, היא לפתע חשה כאב חד מאוד ושמה לב שצעצוע המין נעלם. "התגובה הראשונה הייתה פאניקה מוחלטת כי הבנתי שנכנס לתוכי מכשיר שעדיין רוטט", היא סיפרה ל-AZ Family, "כל הגוף שלי רטט. מיהרתי לבית החולים וחששתי לחיי".

ד"ר גרג מרצ'נד סיפר ל-AZ Family שצוות חדר המיון לא הצליח למצוא את המכשיר בנרתיקה של האישה לאחר שביצעו בדיקות אגן. הוא אמר: "הייתי ממש מופתע כשהבנתי שהמכשיר נמצא בשלפוחית השתן שלה. בכל הקריירה שלי לא ראיתי דבר כזה". הגאדג'ט - במשקל של 0.024 קילוגרמים - החליק לשופכה של האישה, עשה את דרכו לשלפוחית השתן והתיישב שם. הדרך היחידה להסיר את הויברטור הייתה בניתוח.

צעצוע מין שנתקע בשלפוחית. AZ Family, צילום מסך
צעצוע מין נתקע בשלפוחית השתן - בעודו רוטט/צילום מסך, AZ Family
התליון-וויברטור של CAVE. AZ Family, צילום מסך
התליון-ויברטור של CAVE/צילום מסך, AZ Family

כעת מתכננת האישה להגיש תביעה נגד החברה שייצרה את צעצוע המין בטענה שלא הזהירה על הסכנות האפשריות בתווית המוצר. לדבריה, העיצוב הקטן והצר מסוכן, גם כי הוא מגיע עם שרשרת פריקה. אחרי חווית הויברטור המחרידה שעברה, סיפרה שהיא אינה מתכוונת לחזור להשתמש בצעצועי מין, "ככל הנראה", היא אמרה, "סיימתי עם זה. כן, כנראה שכן".

חברת "Crave" מציעה שתי גרסאות של השרשרת - שעוצבה בסן פרנסיסקו ויוצרה בסין - גרסת כסף במחיר של 69 דולרים וגרסת זהב 24 קראט ב-150 דולר. באתר שמוכר את הצעצוע, Goop Shop, מתואר המוצר כ"תליון וויברטור העשוי מפלדת אל חלד, מוגמר בזהב 24 קראט ואטום לחלוטין למים (כך שקל לנקות אותו). הויברטור כולל 4 מהירויות ושני מצבים (פועם וקבוע) והוא ידוע כמוצר שקט. ניתן לטעון אותו במהירות דרך יציאת USB (טעינה מלאה נמשכת כ-40 דקות). הווספר נראה טוב לצד שרשראות אחרות ועל כל מה שתלבשי - או לא תלבשי".

הובהלה לניתוח לאחר שוויברטור רוטט נתקע בשלפוחית שלה. AZ Family, צילום מסך
אישה סיפרה שויברטור נתקע בשלפוחית שלה/צילום מסך, AZ Family

AZ Family פנתה בסוף השבוע לחברת מוצרי המין לקבלת תגובה והם מסרו: "הנושא הובא לידיעתנו. לפי הדיווחים בתקשורת, האישה שהשתמשה בגאדג'ט 'מחוץ לגופה כמיועד' נאלצה לעבור ניתוח לאחר שהמוצר נכנס לשופכה שלה והגיע לשלפוחית השתן. אנו דואגים בראש ובראשונה לבריאותם ולרווחתם של לקוחותינו ומעצבים את כל המוצרים שלנו ברוח זו. ה'ווספר' מיועד לשימוש חיצוני בלבד ואנו עומדים מאחורי בטיחותו ואיכותו של המוצר. בנוסף, כל ווספר נשלח עם תווית בטיחות ברורה וקריאה בה נכתב: 'אזהרה - לא להחדרה אנאלית, נרתיקית או שופכתית'. מכיוון שהאישה לא יצרה עמנו קשר, אין לנו תובנות ישירות לגבי אופן השימוש שלה במוצר. מה שאנחנו כן יודעים הוא שהווספר אינו מסוגל להיכנס לשופכה של אדם בכוחות עצמו, כפי שהסיפור מרמז. מאז היווסדנו, התמקדנו בהבאת עיצוב מודרני ומוצרים בטוחים לשימוש ואנחנו נשארים מחויבים למשימה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully