וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבל מזקפה בת שלושה ימים אחרי שלקח משפרי ביצועים שמיועדים לשוורים

26.1.2020 / 8:04

אדם במקסיקו הובהל לניתוח חירום בבית חולים אחרי שלקח משפרי ביצועים שמיועדים להרבעה של שוורים כדי לקיים יחסי מין עם אישה בת 30. מצבו לאחר הניתוח לא עודכן

לילה

בסרטון - עוד סיבות לא לקחת כדורים שמעוררים זקפה ומשפיעים לתקופה ארוכה

גבר מקסיקני הובהל בשבוע שעבר לבית החולים אחרי שלקח כדורים משפרי ביצועים ש"בהם משתמשים כדי להרביע שוורים" שהשאירו אותו עם זקפה בת שלושה ימים. על פי הדיווח בתקשורת המקומית, הגבר שגילו ושמו לא פורסמו, לקח את משפרי הביצועים במקום כדורי ויאגרה, לקראת קיום יחסי מין עם אישה בת 30.

אלא שבמקום סקס פרוע לסיפור הזה היה סוף רע והגבר מצא את עצמו עובר ניתוח ששחרר את הלחץ שנגרם לו באזור החלציים בבית חולים פרטי בעיר ריונסה, עיר שנמצאת על הגבול בין ארצות הברית למקסיקו, כך פורסם בעיתון לה רפובליקה.

הרופאים בבית החולים סיפרו לעיתון: "הוא לקח משפר ביצועים שהוא קנה בעיר ורה-קרוז. לרוב החוואים משתמשים בחומר הזה כדי לעודד את השוורים שלהם להתרבות".

העיתון דיווח כי האדם עדיין מאושפז בבית החולים, מספר ימים אחרי הניתוח, אך אין עדכון לגבי מצבו הבריאותי, ולגבי השאלה האם האשה איתה תכנן לשכב נותרה איתו בקשר.

זקפה שנמשכת יותר מדי מסוכנת לגוף ועלולה להצביע על כשל חמור יותר. המצב הרפואי של זקפה ממושכת נקראה פריאפיזם (על שם האל היווני פריאפוס, אל הפוריות, שלעיתים קרובות מיוצג כבעל זקפה גדולה ולא-פרופורציונלית). זהו מצב רפואי מתמשך, בדרך כלל כואב, בו יש זקפה במשך מספר שעות, ללא גירוי מיני. פריאפיזם נחשב למצב חירום רפואי המצריך פנייה לחדר מיון, כשהמוסכמות הנפוצות הן לטפל בכל סוג של פריאפיזם תוך 4 או 6 שעות כדי למנוע סיבוכים אפשריים כמו נזקים משמעותיים או בלתי הפיכים לרקמות הפנימיות בפין ואף לגרום לאימפוטנציה - לכן אם זה קורה, תילחמו בדחף המובן להישאר במיטה, תבלעו את הבושה ורוצו למיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully