וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה שתמונת סקס מעיתון מדעי מושכת גולשים כבר 20 שנה?

מעט מחקרים עוררו עניין ציבורי במדע כמו זה שכלל סריקות MRI של זוגות המקיימים יחסי מין. כעת, עורכי המגזין מנסים להסביר את סוד המשיכה של תמונות לא ברורות בשחור-לבן שגרמו לכל כך הרבה אנשים להכנס למאמר המדובר

צילום מסך

ועכשיו בווידאו - ככה נראה זוג שמקיים יחסי מין ב-MRI

סקס מוכר, ועל כך יכולים להעיד גם עורכיו של אחד מכתבי העת המדעיים הכי נחשבים בעולם ה-BMJ British Medical Journal. עורכי המגזין פירסמו מאמר לכבוד חג המולד המתקרב בו הם מספרים איך תמונות MRI של זוג מקיים יחסי מין מתוך מאמר הולנדי שפורסם בשנת 1999 הפכו להיות האייטם הכי נצפה שלהם.

המשתתפים במחקר נתבקשו לקיים יחסי מין במכשיר MRI, בעוד החוקרים עמדו בחדר הסמוך והתקשרו איתם באמצעות אינטרקום. "המשתתפים התבקשו לשכב עם אגן סמוך למרכז הצינור המסומן ולא לזוז במהלך ההדמיה", נכתב במחקר שפורסם דאז.

הממצא העיקרי, שהתבסס על 13 ניסויים שכללו שמונה זוגות ושלוש רווקות, היה שבזמן המין בתנוחה המיסיונרית, איבר המין הגברי אינו ישר ולא מעוצב בצורת S כפי שחשבו בעבר, אלא הוא למעשה מתעקל לצורה של בומרנג.

עוד בוואלה!

האם הבדיקות הנפוצות האלה מסכנות את הבריאות שלכם?

לכתבה המלאה

בזמן פרסום המאמר, של בית החולים האוניברסיטאי חרונינגן ואוניברסיטת VU באמסטרדם, איש מעורכי האתר לא חשב שהצילומים האלה יהיו בעלי חשיבות. אבל הם טעו, ובגדול. זה הפך להיות אחד המאמרים שהורדו הכי הרבה בכתב העת בכל הזמנים, והוא צוטט ב-130 מאמרים מדעיים אחרים מאז.

MRI של קיום יחסי מין. bmj, אתר רשמי
זה כל הסיפור. תמונה מתוך המאמר המקורי/אתר רשמי, bmj

לרגל יום השנה למחקר, ד"ר טוני דלמוטה, עורך לשעבר ב-BMJ, הציג מאמר אישי בו הרהר על הצלחתו של המחקר הישן. הוא כתב כי באותה תקופה אף אחד בכתב העת לא חשב שהמחקר שימושי במיוחד, קלינית או מדעית, אך הם הסכימו שהוא מכיל "תמונה מרשימה בטכנולוגיה חדשה" ו"קוראים עשויים להיות מעוניינים לראות זאת". כמה מעוניינים? רק בחודש אוקטובר האחרון נכנסו אל המאמר, בן ה-20 להזכירכם, 50 קוראים.

"זו לא המקבילה הרפואית לנחיתה על ירח, אז מדוע אנשים נוהרים במספרים כאלה?", שאל ד"ר דלמוטה. מחברי המחקר חושבים שיש להם אולי את התשובה. הם מאמינים שהסיכויים לראות סקס על המסך, בחינם, הוא מה שעמד מאחורי הצלחתו של המאמר - גם אם מדובר בסדרת תמונות סטילס בשחור לבן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully