וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה התחיל ככאב בטן רגיל לגמרי, והפך לסרטן קשה ששינה את חייה

בשיתוף מדיסון, בשיתוף מדיסון

15.12.2019 / 7:18

כמה פעמים חשדתם שמשהו לא תקיו בגוף שלכן והתעלמתן מזה? סיפורה של מיה רפאלי ישכנע אתכן להאמין לגוף שלכן, וללכת להיבדק. מיה גילתה כך שהיא חולה בסרטן שחלה מתקדם, ובזכות הגילוי התחילה בטיפול תרופתי

בחסות מדיסון

"אני באה ואומרת, מהמקום המאוד נשי, מאוד אימהי: תעצרי שנייה את הכול. תסתכלי על מה שיש סביבך, על הילדים שלך, על האחיות שלך, על המשפחה שלך, על כל מה שיש לך, על עצמך, ותביני שאת הרופאה הכי טובה של עצמך. תסמכי על האינסטינקטים שלך, אם משהו לא בסדר - לכי להיבדק!". זה המסר החד משמעי של מיה רפאלי מבית שמש שמתמודדת בשנים האחרונות עם סרטן השחלה.

מיה, כמו נשים רבות אחרות, פנתה לרופא עם כאבי בטן "רגילים", ומספר פעמים אמרו לה שאי לה כלום, אולי רק חיידק בקיבה. אבל היא לא ויתרה, ופנתה שוב לרופאים, וכך גילתה שהיא חולה בסרטן שחלה מתקדם. "הבינו שיש לי ציסטה ממש ענקית. ואז נותחתי והוציאו לי אותה מהגוף", היא מספרת, "אחרי שבועיים, התקשרו אלי מבית החולים לחזור לביקורת. הגוש שהיה בתוך הציסטה היה גוש סרטני של סרטן השחלה, שהוא קוטל בטווח שבין ארבעה לשישה שבועות, ובגוף שלי הוא כבר היה פעיל". לדבריה, היא קיבלה את החיים שלה במתנה "בצורה הכי ברורה שלא משתמעת לשני פנים".

היא קוראת לנשים ללכת להיבדק אם עולה בהן החשש שמשהו אינו כשורה בגופן. "היום יש מענה גם בתרופות שיכולות לעכב את התפתחות המחלה", היא אומרת, "התרופות האלה מצילות חיים ולכן הכניסה שלהן לסל התרופות היא מאוד מאוד חשובה".

בשיתוף מדיסון, בשיתוף מדיסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully