נסו זאת בעצמכם: שיטת הנשימה היפנית שעוזרת לישון בנינוחות

אם אתם לא מצליחים לישון ברוגע והראש שלכם מלא במחשבות, וכבר ניסיתם הכל, הגיע הזמן שתכירו את השיטה היפנית שקושרת בין הנשימה דרך הנחיריים לרגיעה של מערכת העצבים כולה

17/11/2019
Ministry of Information & Broadcasting

אם גם אתם, כמו רבים אחרים, מתקשים לישון בלילה וניסיתם כבר את כל השיטות כדי להרגע אולי כדאי שתנסו את שיטת "נשימת הירח", הידועה גם כשיטת צ'נדרה בהנדנה (בסנקסירט), שידועה במזרח הרחוק בכלל וביפן בפרט ואהובה במיוחד על יוגיסטים.

השיטה מאוד פשוטה ולא כוללת איזון של הצ'קרות או עמידה על רגל אחת. כל מה שצריך לעשות זה בסך הכל לסגור עם האצבע את הנחיר הימני, ולנשום רק דרך הנחיר השמאלי. מצאו מקום לשכב בו בנינוחות, חסמו את הנחיר הימני שלכם עם האצבע, נשמו בצורה עמוקה רק דרך הנחיר השמאלי, והשלב הבא אמור להיות שינה עמוקה ומתוקה.

עוד באותו נושא

הסוף לנדודי שינה? הטכניקה הסודית של צבא ארה"ב תסייע לכם להירדם בפחות משתי דקות

לכתבה המלאה
  • נשימה
  • שינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully