וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבת לעצב את השפתיים? כל מה שאת חייבת לדעת

דפנה גסר בשיתוף zap doctors, בשיתוף zap doctors

3.11.2019 / 8:08

שפתיים מעוצבות ויפות הפכו בשנים האחרונות לטרנד החם והמדובר בתחום האסתטיקה. כיום ניתן להשיג מראה שפתיים משופר בקלות וללא צורך בהליך פולשני. למי זה מתאים ומה כדאי לדעת בנושא?

השפתיים שלנו מהוות חלק חשוב מהמראה הכללי של הפנים. בשנים האחרונות נראה כי יותר ויותר נשים חושקות בשפתיים חושניות בהשראתן של כוכבות אינסטגרם פוטוגניות, שחקניות קולנוע ונשות ברנז'ה. הבשורות הטובות הן שכיום ניתן לשפר את מראה השפתיים באמצעות הליך פשוט וקצר.

לפני שנגיע לפתרונות, בואו נבין מהן הבעיות האסתטיות שגורמות לנשים לפנות לעיצוב שפתיים. עם השנים, מתחילה ירידה בייצור החומצה ההיאלרונית בגוף שלנו. מדובר בחומצה בעלת תפקיד חשוב בשמירה על גמישות העור ומראהו המוצק והמתוח. אחת הבעיות האסתטיות המטרידות נשים רבות בגילים מבוגרים נגרמת כתוצאה משינוי במבנה השפתיים כתוצאה ממחסור בחומצה זו. כך, השפתיים נעשות דקות יותר ומאבדות מהנפח ומהברק הטבעי שלהן. גם האזור התוחם אותן לרוב נעשה מקומט יותר.

אז איך מחזירים לשפתיים את הנפח והברק?

הטיפול המקובל בשפתיים מתבצע באמצעות הזרקת חומצה היאלרונית - אותה החומצה שכאמור מיוצרת באופן טבעי בגופנו. ההזרקה מתבצעת אל תוך השפתיים ולעיתים גם לאזור שמעליהן. הטיפול בחומצה היאלרונית לעיצוב השפתיים מיועד גם לנשים צעירות יותר, ולכל מי שמעוניינת להדגיש את אזור השפתיים ולהעניק להן עסיסיות, נפח ומראה צעיר ובריא יותר. כמו כן, הטיפול מתאים למי שסובלת מקמטוטים באזור שמעל לשפה ולסובלות משפתיים לא סימטריות.

טיפול אסתטי בשפתיים. ShutterStock
חשוב לבחור בקליניקה שבה הטיפול מתבצע על ידי רופאים בלבד. טיפול אסתטי בשפתיים/ShutterStock

באיזה גיל כדאי להתחיל בטיפול כזה?

ככלל, רצוי להתחיל בטיפולים אסתטיים כבר בגיל 40 ואף קודם לכן - בשלב שבו מתחילים להופיע סימנים קטנים על העור או קמטוטים. הסיבה היא שטיפול סדיר מאפשר ליהנות מתוצאות טובות יותר לאורך זמן. בנוסף, טיפול בשלב מוקדם מאפשר לאישה ליהנות משינוי קל וטבעי שאינו בולט מדי לעין.

כשמדובר בעיצוב שפתיים מסיבות שאינן קשורות לתהליכי הזדקנות, אפשר להתחיל בגיל צעיר יותר. למעשה, כיום נשים רבות מחליטות לעצב את השפתיים כבר מגיל 18.

על מה חשוב להקפיד לפני שמחליטים לבצע טיפול כזה?

הדבר החשוב ביותר הוא לבחור בקליניקה שבה הטיפול מתבצע על ידי רופאים בלבד. כמובן שככל שהרופא צובר ניסיון רב יותר, כך סביר להניח שהאישה תיהנה מתוצאה טובה ומשביעת רצון.

האם הטיפול כרוך בסיכונים?

באופן כללי, הסיכון לסיבוך קטן מאוד. במקרים נדירים האישה עלולה לחוות תגובה אלרגית או רגישות מסוימת לחומר. במקרה של אלרגיה ניתן לפתור את הבעיה באמצעות כדורים נגד התופעה; ובמקרה של רגישות, או כאשר האישה אינה מרוצה מהתוצאה, אפשר לטפל בבעיה באמצעות אנזים ייחודי שמפרק וממיס את החומצה ההיאלרונית ומחזיר את המצב לקדמותו. כך או כך, חשוב לוודא שהמרפאה המטפלת מחזיקה ברשותה אנזים זה למקרה הצורך.

שפתיים גדולות. ShutterStock
טיפול קל ופשוט. שפתיים מלאות ומעוצבות/ShutterStock

כמה זמן אורך הטיפול?

הטיפול אורך בין 10 ל-20 דקות.

האם הטיפול דורש הרדמה?

בדרך כלל הטיפול יתבצע לאחר אלחוש המקום באמצעות ספריי או משחה. נשים שמעוניינות בהרדמה חזקה יותר יוכלו לבקש מהמטפל להרדים את האזור באופן מקומי באמצעות זריקה, המכילה את אותו החומר שמקובל להזרקות לצורך הרדמה מקומית אצל רופא השיניים.

לסיכום, עיצוב שפתיים באמצעות חומצה היאלרונית מאפשר לנשים רבות ליהנות ממראה שפתיים מלא ובריא יותר. מדובר בטיפול קל ופשוט שמתאים הן לנשים מבוגרות שמעוניינות להשיב את הנפח והברק לשפתיים והן לנשים צעירות יותר שמעוניינות לעבות את נפחן או לשנות את צורתן.


דפנה גסר היא מנהלת ובעלת קליניקת "פייס איט"

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל הלפרין, כתבת zap doctors

דפנה גסר בשיתוף zap doctors, בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully