וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימצו תינוקת עם HIV אחרי שנדחתה על ידי עשר משפחות

בני הזוג דמיאן ואריאל חיכו שלוש שנים להפוך להורים באמצעות אימוץ. כשהם שמעו על התינוקת שאף אחד לא רוצה כי נולדה עם נגיף ה-HIV הם לא חשבו פעמיים

המשפחה שלנו היא מערכת יחסים לכל החיים, לעיתים קרובות זו גם מערכת היחסים הארוכה ביותר שיש לנו במהלך חיינו. למשפחה יש השפעה אדירה על מי שאנחנו הופכים להיות, על נקודות החוזק שלנו וגם על השריטות. היא הפינה הזו שבה אנחנו יכולים להרגיש נאהבים, חופשיים ובטוחים מהעולם וכן, המשפחה גם מאתגרת אותנו ובמקרים מסוימים להוציא אותנו מדעתנו, אבל נו - ככה זה במערכות יחסים, לא? גם אם תחשבו שאחותכם מרושעת, או שההורים שלכם ממש לא הוגנים אתכם, בספו של יום הם עדיין יאהבו אתכם ואתם עדיין תאהבו אותם.

גם בני הזוג דמיאן פיג'ין ואריאל ויג'ארה מאמינים בערך המשפחה, ולא מפסיקים להוכיח את זה. הם הזוג ההומוסקסואלי הראשון שנישא בסנטה פה, ארגנטינה, ולאחרונה הפכו לתא משפחתי חם כהורים לשתי ילדות מאומצות, אוליביה וויקטוריה. גם אריאל וגם דמיאן עובדים עבור עמותה שמסייעת לזוגות לאמץ ילדים לא רצויים. את בתם אוליביה הם צירפו למשפחה כשהייתה בת פחות מחודש, ולאחר שנדחתה על ידי לא פחות מ-10 משפחות שרצו לאמץ. ולמה לא רצו אותה? כיוון שהיא נולדה עם HIV. דמיאן ואריאל היו הבאים בתור שקיבלו את שיחת הטלפון עם ההצעה לאמץ את אוליביה. ולשיחה הזו הם חיכו כשלוש שנים.

לבני הזוג לא היו ספקות. בכל זאת, הם הכירו מקרוב את נושא הילדים הלא רצויים והאמינו ב"נאה דורש נאה מקיים". ברגע שהם הצליחו להחזיק ולהאכיל את אוליביה מבלי שהיא פלטה אפילו יבבה, שניהם הבינו שיש להם קשר מיוחד אתה. מרגע שעברה אליהם, התינוקת הקטנה החלה את הטיפול הרפואי מיד, והחדשות הטובות התקבלו במהרה - תוצאות הבדיקות שנעשו לאוליביה הראו שהנגיף כבר לא ניתן לגילוי בגוף שלה. אף על פי שאין כיום תרופה לנגיף האיידס HIV אלה עדיין היו חדשות מצוינות, כיוון שהמשמעות היא שאוליביה לא תצטרך עוד לסבול את ההיבטים השליליים של הנגיף, וגם לא תוכל להדביק בו אחרים.

רוב התגובות ברשתות החברתיות פרגנו לבני הזוג ולמעשה שעשו. גולש בשם דייב סיכם זאת היטב: "אני בטוח שהם יהיו הורים טובים יותר מכל הזוגות שלא רצו את התינוקת. בעצם, הם כבר טובים יותר!". כנראה שזה נכון, כי מאז אימצו בני הזוג דמיאן ואריאל ילדה נוספת, בשם ויקטוריה. שתי הקטנטנות ברות המזל הן בנות אותו גיל, ויחגגו השנה יום הולדת 5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully