וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער בעל האגודל הענקי חושף: כל היתרונות בלהיות שונה

8.9.2019 / 23:55

אנשים נבהלים כשהם רואים את האגודל של ג'ייקוב פינה מבריסטול - פשוט כי הוא בגודל של 12.5 סנטימטר, אבל הבחור בן ה-20 בכלל לא מתרגש: "צריך לדעת לאמץ את השוני" ומספר במה הוא הכי טוב

YOUTUBE

עולם האינטרנט חושף את הציבור לסיפורים מדהימים, ואחד מהם הוא האגודל הימני של ג'ייקוב פינה מבריסטול שנחשף למשתמשי הרשת החברתית TikTok. הגודל של האגודל שלו הוא כמו של מסך של אייפון 8, פחית או קולה או חתיכת נייר בגודל A5, בשל העובדה שאין לו כמעט קימור.

פינה, שנקרא מאז Thumb Boy, או נער האגודל, הגיע למעלה מ-150 אלף צפיות בסרטון שהוא חושף את האגודל שלו, כשהתקווה שלו היא להגיע ל-2 מיליון לייקים. בשיחה עם הדיילי מייל אונליין הוא סיפר שלאגודל שלו, שנמדד בגודל 12.5 סנטימטר, יש יתרונות ברורים, כמו העובדה שהוא לא יכול להפסיד במלחמת אגודלים. "אני גם די טוב באקסבוקס, אני טוב במשחק ריינבואו סיקס סיאג'. הייתי בעשירייה המובילה בעולם במשך 10 עונות ברציפות".

תלמיד השנה השנייה באוניברסיטת רוג'ר ווילימאס שבבריסטול, רוד איילנד, הופתע מהתגובות שבאו עם החשיפה: "לא האמנתי כמה לייקים קיבלתי". פינה סיפר שהוא הבין עד כמה האגודל שלו גדול, בזמן התיכון, כשחברים לספסל הלימודים הבחינו בו: "ישבתי עם החבר שלי אלק, ועוד ילד ששמו קמרון והוא אמר: "וואו, תראו את הגודל של האגודל הזה". אמרתי בחזרה: "למה אתה מתכוון?", והוא קרא לחברים שלו שממש התלהבו ואז התחלתי להבין מה קורה פה. הם לא הטרידו אותי או הציקו לי, הם פשוט לא ראו דבר כזה מעולם".

יש לאגודל הענק יתרונות וחסרונות, כפי שהוא מספר: "אפילו בחורפים קשים, כפפות הן בעיה. אני לא יכול ללבוש אותן, כלומר אני יכול, אבל האגודל שלי יתחיל לכאוב מאוד בגלל הלחץ עליו".

פינה חושף כי הוא לא היחיד במשפחה עם אנומליה וכי גם הידיים של סבו הן מוזרות, אבל לא יודע מאיפה האגודל הענק שלו הגיע. מסתבר שגם האגודל השמאלי שלו באותו הגודל, אך הוא מעוקם בצורה נורמלית, כך ש"אף אחד לא שם לב לכך". פינה ממש אוהב את כל תשומת הלב סביבו כעת: "כשאנשים רואים את האגודל שלי, הם נבהלים ורוצים למדוד אותו מול האגודל שלהם, ואני מרגיש נהדר עם זה. עבורי זה טוב להיות שונה, ולאמץ את השוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully