וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 פעילויות עם הילדים לסוף השבוע האחרון של החופש

אחרי שבחודשיים האחרונים שרפתם את המשכורות כדי לשעשע את הילדים, אספנו עבורכם עוד 5 פעילויות שייתנו לכם עוד כמה דקות של שקט לפני שאתם מחזירים ציוד

שרדתם עד עכשיו, אז תחזיקו מעמד עוד קצת ותתנו לילדים שלכם גראנד פינאלה לחודשיים של בילויים. אולי לא גראנד גראנד, אבל לפחות עוד פעילות משפחתית חמודה להיזכר בה כשהם משחקים בחצר או בוהים בכיתה. הנה כמה המלצות שיעזרו לכם לתכנן את הסופ"ש המושלם.

1. חגיגות סוף החופש בחוף הצוק

חוף הצוק הצפוני, תל אביב 14 במאי 2019. ראובן קסטרו
ילבש חג. חוף הצוק/ראובן קסטרו

בתל אביב מזמינים אתכם לחגוג את סיום החופש הגדול באירוע ענק לכל המשפחה במדשאות חוף הצוק הצפוני. האירוע מתקיים ביום שישי בין השעות 13:30 ל-16:00, והוא כולל: מתנפחי ענק לילדים, מגלשת אבובים, פינת זולה, דוכני מזון, סדנות יצירה, מתחם בית קפה, בועות סבון, מוזיקה טובה ובריזה מטורפת.

מחיר: הכניסה חופשית

לפרטים נוספים

2. שוכחים מאוגוסט בעידן הקרח

ממותה בתערוכת עידן הקרח. אתר רשמי
יש 12 כאלה. ממותה בתערוכה בחזרה לעידן הקרח/אתר רשמי

התערוכה "בחזרה לעידן הקרח" עוסקת בעידן הקרח האחרון, מימי הממותות ודב המערות ועד להתחממות הגלובלית. 12 דגמים רובוטיים ענקיים ממוקמים במוזיאון וכן בגינת הקקטוסים הסמוכה, ובאזור שהוכשר לכך במיוחד מאחורי המוזיאון. בין דגמי החיות, חיות עידן הקרח מכל העולם - הטיגריס השנחרבי, דב המערות העצום, ממותות ועוד. בתערוכה עמדות אינטראקטיביות הנוגעות לתקופות אקלימיות שונות של כדור הארץ, העתקים של ממצאים מקוריים מתקופת הקרח ועוד. התערוכה מתאימה לילדים בגילאי חמש ומעלה, והיא מתקיימת במוזיאון האדם והחי, בפארק הלאומי רמת גן.

מחיר: 75 שקלים לאדם. הטבות לתושבי רמת גן.

לפרטים נוספים

3. לוקחים את הקרח לשלב הבא

היכל הקרח ice Peaks בחולון הציע במהלך כל אוגוסט חוויה חורפית במיוחד, ולכם יש עוד יומיים ליהנות ממנה. מתחם משחקי השלג משתרע על שטח של 100 מ"ר ומציע פעילות קרירה ונעימה במיוחד: משחקים ונהנים, יוצרים כדורי שלג, ארמונות ובובות משלג אמיתי המתפזר באוויר, נפגשים עם דמויות אהובות ומוכרות מעולם הקרח לצד מוזיקת רקע האהובה על הילדים. הפעילות במתחם השלג מתאימה מגיל 3 ומעלה, ובהיכל הקרח מגיל 5 ומעלה. כך או כך, חשוב להביא כפפות וגרביים לילדים.

מחיר: כניסה למתחם משחקי השלג: 45 שקלים ל-45 דקות (הורה מלווה 25 שקלים), כניסה למחליק בהיכל הקרח: 70 שקלים ל-45 דקות (הכניסה למלווה שאינו מחליק חינם).

לפרטים נוספים

סיור עששיות בקיסריה העתיקה

קיסריה העתיקה. מנו גרינשפן,
קיסריה העתיקה/מנו גרינשפן

ברשות הטבע והעתיקות מזמינים אתכם "לראות את קיסריה באור חדש ורך שיחשוף אתכם לזוויות ראייה חדשות על האתר המוכר, לצעוד בין העתיקות בליווי עששיות ולעבור במעבר הסתרים הסודי שחצבו הצלבנים בעת המצור על העיר". עוד בסיור: ביקור בחדרים שבהם שהו הגלדיאטורים רגע לפני שיצאו אל הרחבה האדירה, שם נלחמו לקול תשואות רמות בחיות הטרף. הסיור מתאים לכל המשפחה.

הסיור מתקיים ביום שישי, בהרשמה ותשלום מראש. יש להצטייד בלבוש חם.

מחיר: מבוגר 55 שקלים, ילד 45 שקלים.

לפרטים נוספים: 3639*

שבת רגועה במוזיאון

מוזיאון תל אביב לאמנות. ראובן קסטרו
מוזיאון תל אביב לאומנות/ראובן קסטרו

דרך טובה להעביר שבת שקטה ורגועה היא הצגה במוזיאון תל אביב, שבמחיר הכרטיס שלה תוכלו ליהנות גם מטיול עם ילדיכם במוזיאון. בשבת הזו תוכלו ליהנות במוזיאון מההצגה "הביצה שהתחפשה" על פי ספרו של דן פגיס. אתם ודאי מכירים את הסיפור אז רק נזכיר שמטרת הספר, וההצגה, היא לתת לילדים כלים להאמין בעצמם ובאפשרות להתפתח בתוך המצב בו הם נמצאים, לא לוותר ולהאמין שבסוף כל אחד מוצא את ייעודו ומקומו בחיים. נשמע כמו תזכורת טובה לפני החזרה למסגרות הלימודים.

מחיר: 65 שקלים.

לפרטים נוספים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully