וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עכשיו? 5 פעילויות עם הילדים לשבת חמה במיוחד

מה התוכניות שלכם לסופ"ש? כמדי שבוע חקרנו את ההורים במערכת וואלה! ויצאנו עם המלצות לפעילויות עם הילדים שיש סיכוי שגם אתם יכולים ליהנות מהן

השבוע הראשון של אוגוסט כבר מאחורינו, מה שאומר שנשארו רק 3 שבועות למלא בפעילויות לילדים (ולהכין אותם נפשית לספטמבר, אבל זה לכתבה אחרת). אין לנו איך לגרום לחופש הגדול לעבור מהר יותר או להיות חם פחות, אבל מדי שבוע נאסוף 5 המלצות לפעילויות איכותיות עם הילדים, כאלה שיעזרו לכם למלא את הזמו ואולי אפילו ליהנות קצת. יש לכם המלצות נוספות? ספרו לנו בתגובות, או בקבוצת ההורים שלנו צרת רבים.

סיור משפחתי במוזיאון

אורי פינק, המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס. המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס,
קריקטורה של אורי פינק, המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס/המוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס

מוזיאון זה בילוי איכותי עם המשפחה, אלא שלא כל הילדים מתחברים לאמנות מודרנית. קומיקס, לעומת זאת, סביר שייעניין אותם הרבה יותר. המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס בחולון מציעים בכל שבת בשעה 11:30 סיור משפחי מודרך. הסיור יתקיים בשלוש התערוכות המוצגות בימים אלה במוזיאון: בתערוכת הקריקטורות הפוליטיות "ציפורן שלופה", בתערוכה דני קרמן - פנים רבות לו, ובתערוכה "מסע אישי בקומיקס" של היוצר ארז צדוק.

לפרטים נוספים

יוצרים יחד בהרצליה

מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית. מוזה,
מוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית/מוזה

גם במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית מציעים להפוך את החוויה התרבותית לחויה משפחתית, ומציעים את הפעילות "משפחה יוצרת". מדובר בפעילות חווייתית משותפת לילדים והורים, "שיצאו יחדיו למסע בעקבות היצירות של תערוכות המוזיאון". בחלק הראשון של הפעילות המשתתפים יתבוננו וישוחחו על המקומות המופלאים שאליהם ניתן להגיע בעזרת הדמיון. משם, ימשיכו כולם לסדנאות ויצרו בעצמם אמנות בהשראת תערוכתה של ניבי אלרואי "תהום מריאנה", שמוצגת בימים אלו במוזיאון.

הפעילות מתקיימת בשבת הזו בשעה 11:00, ונמשכת כשעה וחצי. מתאים לילדים בגילאי 5-8.

מחיר: 40 שקלים

לפרטים נוספים

סיור מודרך במורדות החרמון

מבצר נמרוד. מנו גרינשפן,
מבצר נמרוד/מנו גרינשפן

רשות הטבע והגנים יצאה בשלל פעילויות לקיץ (ממליצים מאוד להתעדכן באתר שלהם), ובשבת הזו הם "מזמינים אתכם, משפחות סקרניות וחובבות מסתורין, לסיור מודרך במורדות החרמון באקלים נהדר ובנוף משגע. כאן, באולמות מבצר נמרוד הקרירים, על מעברי הסתרים שבו, נספר לכם סיפורים על שליטי המבצר ועל שלושה אריות בתקופותיו השונות". הסיור מתקיים במבצר נמרוד בשבת הזו (וגם הבאה, אם לא תספיקו) בשעות 11:00 ו-13:00

מחיר: ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר, חינם למנויים

ביקור משפחתי באקווריום בתל אביב

אקווריום שואו בנמל תל אביב. גיא יחיאלי,
האקווריום בתל אביב/גיא יחיאלי

בנמל תל אביב התחדשו באטרקציית קיץ חדשה - מיצג אקווריום דיגיטלי על הדק בטכנולוגיית 360 חדשנית. המיצג החדש מעוצב בצורת אקווריום שעליו מוקרן מופע בהשראת הים ועולם המים, באמצעים דיגיטליים המשלבים הקרנה ותאורה ו"יוצרים יחד עולם מים מופלא וקסום שהוא חוויה לכל המשפחה". באמצע השבוע בין השעות 23:00-20:15 יוקרן במקום מופע מיוחד שחוזר על עצמו כל חצי שעה. בסופי שבוע אין מופע, והמיצג מקרין אלמנטים ויזואליים מעולם המים.

הכניסה חופשית

קריאת מגילת איכה משותפת בהרודיון

השבת הזו היא לא סתם עוד שבת באוגוסט, אלא תחילתו של צום ט' באב. בין אם אתם צמים או לא, הסיפור והמסורת שמאחורי הצום הזה יכול לעניין מאוד את הילדים שלכם. בגן הלאומי הרודיון מקיימים מדי שנה ערב ייחודי לקריאת מגילת איכה "במבצר האחרון של הלוחמים ברומאים באזור ירושלים", כך לפי רשות הטבע והגנים. המבצר הרודיון נבנה על ידי הורדוס והפך למבצרם של המורדים וממנו נראו הלהבות העצומות ששרפו את בית המקדש. הטיפוס להר בחשכת הליל, לקריאת מגילת איכה, הפך לסוג של מסורת לרבים מתושבי הסביבה וחוויה למטיילים ולצופים מהצד.

הפעילות מתקיימת במוצ"ש בשעות 20:30 - 24:00.

הכניסה ללא תשלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully