וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לשתות אחרי האימון ולפני השינה? נסו להתאים את המשקה לסיטואציה

בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

6.8.2019 / 12:38

אתם שותים בכל יום מגוון רחב של משקאות, אבל לא תמיד זהו המשקה שמתאים למצב שבו אתם נמצאים. ענו על חמש שאלות וגלו אם אתם יודעים מה עדיף לשתות כשחשים בחילה או כשקמים עם האנגאובר

מדי יום אנו שותים מגוון משקאות. רבים אוהבים להתחיל את הבוקר עם משקה חם דוגמת חליטת צמחים, תה או קפה לסוגיהם, בעבודה אנחנו משתדלים לשתות כמה שיותר מים וכשיוצאים לבילוי בדרך כלל נרים לחיים עם בקבוק בירה או כוס יין.

הישראלים אוהבים לנסות טעמים חדשים וסוגים שונים, וטרנד שתפס בעולם בשנים האחרונות ותופס תאוצה כיום בישראל הוא שתיית בירה ללא אלכוהול. בשנת 2012 נמזגו ברחבי העולם 2.2 מיליארד ליטרים של בירה ללא אלכוהול, עלייה של כ-80% משנת 2007. המגמה ברורה ודומה ששנת 2019 הופכת לשנה שבה בירה ללא אלכוהול תפרוץ או תהפוך לפופולרית יותר בקרב שווקים חדשים, ביניהם השוק הישראלי. יותר ויותר צעירים שותים את הבירה הזאת, שפותחת אפשרויות ליהנות מבירה במצבים שעד כה היא לא ממש הייתה קשורה אליהם, לדוגמה תוך כדי נהיגה, אחרי אימון גופני או במהלך ארוחת הצהריים במשרד.

בעולם כבר קיימים מותגים פופולריים של בירה ללא אלכוהול דוגמת "בקס בלו", "בוואריה ללא אלכוהול", "ארדינגר ללא אלכוהול" ועתה גם חברת היינקן החלה לשווק בישראל בירה ללא אלכוהול - היינקן 0.0, שהוא מותג הבירה ללא אלכוהול הגדול בעולם. בירה ללא אלכוהול היא מובילה טרנד נוסף הקושר את הבירה לבריאות. יש בה פחות קלוריות מבירה רגילה, המשקה המרענן מכיל רכיבים טבעיים שתורמים לבריאות הגוף והכי כיף - אפשר להרים לחיים וליהנות מבירה טעימה גם אם אתם התנדבתם להיות נהגים תורנים בבילוי.

בשיתוף BLEND, בשיתוף BLEND

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully