וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשת פתרון לחופש הגדול? חמש אטרקציות שיגרמו לילדים להוציא אנרגיה

בשיתוף ניקלודיאון, בשיתוף ניקלודיאון

29.7.2019 / 0:01

מתלבטת איפה לבלות עם הילדים אחרי שנגמרו הקייטנות? מפסטיבל הענק "ניק סיטי" שבו הופעות של כוכבי ניקלודיאון ועד לשיט בספינת פליימוביל - קבלי הצעות מנצחות לבילוי חוויתי

ניק סיטי. יח"צ,
בין 13/8 ל-31/8 הופך מתחם האקספו בגני התערוכה/יח"צ

החופש הגדול הוא הזדמנות טובה לקצת חופש גם עבורך. אחרי שהקייטנות של חודש יולי נגמרות, יש שפע של זמן, המוכר יותר כ"חודש אוגוסט" שבו הילדים ללא מסגרת ואת יכולה לנצל זאת להנאה משותפת. רשימת הבילויים ארוכה, אבל מה עם הימים האלה שבו אתם ללא תכניות? ובכן, זהו בדיוק הזמן לבלות עם הילדים בפסטיבל מיוחדים שבהם הם יוכלו להוציא אנרגיה, לעשות מגוון של פעילויות וליהנות מהופעות. הנה חמש אטרקציות שתוכלי לחגוג בהן עם הילדים:

פסטיבל "ניק סיטי" של ערוץ ניקלודיאון, תל אביב

לראשונה בישראל ערוץ ניקלודיאון הפופולרי עורך את פסטיבל "ניק סיטי" (בהפקת אור שטרר), בו יוכלו הילדים ליהנות משפע פעילויות וחוויות. בין 13/8 ל-31/8 הופך מתחם האקספו בגני התערוכה (ביתן 10) לממלכת הילדים. הילדים יחשפו למגוון חוויות ותהיה להם אינטראקציה חופשית עם דמויות הטלוויזיה האהובות עליהן בגודל טבעי. וליהנות ממקלות סליים עם כוכבי הערוץ. הילדים יוכלו לצלול לביקיני בוטום עם בובספוג וחברים; להצטרף לפעילות "עשה זאת בעצמך "חלומית עם נסיכות ה-DIY שי-ה ומור, כוכבות הלהיט "מסיבת יצירה", לטפס על קיר טיפוס וליהנות מפעילויות אקסטרים עם צבי הנינג'ה; בנוסף, לצאת למסע עם דורה ודייגו בחדר בריחה שפותח במיוחד לפסטיבל ניק סיטי; לקבל הזדמנות להציל את העולם עם הכלבלבים ממפרץ ההרפתקאות ולראות גם את זהבית ופזית וקפה אפונית. בבמה המרכזית יועלו מופעי מקור של כוכבי הערוץ: טל מוסרי במופע עם בוב ספוג ורוני נדלר עם מופע "מפרץ ההרפתקאות".

הפסטיבל יתקיים במתכונת של שלושה סבבים מדי יום (למעט שישי בו יש שני סבבים), החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד 19:00. הקרבה לתחנת הרכבת של אוניברסיטת תל אביב ומתחמי החניה הסמוכים הופכים את המקום לנגיש וקל להגעה. הפעילות מיועדות בעיקר לילדים בגילאי 3-11 ובמקום יפעל מתחם ממוזג ובית קפה לרשות המבקרים.

לרכישה באתר לאן
לאתר ניקלודיאון

ניק סיטי. יח"צ,
לצאת למסע עם דורה ודייגו בחדר בריחה שפותח במיוחד לפסטיבל ניק סיטי/יח"צ

"השאלות של לאונרדו" במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד בירושלים

נסיעה לירושלים היא טיול בפני עצמו ותמיד את יכולה לשלב איתם ביקור בשוק מחנה יהודה, לטייל בעיר העתיקה ולקפוץ לגן החיות התנכ"י. רוצה להראות להם עוד זווית מעניינת? החל מה-7/7 מוצגת תערוכת "השאלות של לאונרדו" במוזיאון המדע ע"ש בלומפילד. התערוכה יכולה לתת לילדים ערך מוסף ועניין רב בהמצאות ובאמנות של האיטלקי הדגול. בתערוכה למעלה מ-40 מוצגים ומיצגים שונים, רבים מהם אינטראקטיביים ומזמינים את המבקרים לשאול שאלות, להתנסות בהם ולהיות ב'נעליו' של לאונרדו. נראות התערוכה מבחינה ויזואלית וגרפית מעודדת שאילת שאלות.

פליימוביל בגן הבוטני האוניברסיטאי, ירושלים

רגע, אל תעזבי את ירושלים כל כך מהר. לא רחוק ממוזיאון ישראל נמצא הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם שמארח השנה את חגיגת "פליימוביל מסביב לעולם" ובו ספינת פיראטים גדולה, מבצר, מסלול אתגרי, עיירה בסגנון המערב הפרוע ועוד מיצגים ברוח משחקי פליימוביל. חגיגת הפליימוביל נפתחה ב-21/7 ותוכלי לבקר בה עם הילדים עד סוף אוגוסט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מחפשים מה לעשות עם הילדים בחופש? הפסטיבל הזה הוא הפתרון המושלם

בשיתוף ניקלודיאון
פארק נינג'ה ישראל הדמיה. יח"צ,
גם הילדים יכולים להתנסות. פארק נינג'ה ישראל/יח"צ

מתחם wipark ישראל, תל אביב

מתחם האקסטרים הגדול מגיע השנה אל האנגר 11 בנמל תל אביב. במקום ישנם מתנפחים ענקיים שמציעים לילדים שלל חוויות מאתגרות כמו קיר טיפוס, מחילות שרכם הם צריכים לעבור, מגלשות ומבוכים. המתחם פעיל בין 26/7 ל-30 באוגוסט, בימים ראשון עד חמישי (09:00-21:00) וביום שישי (08:30-15:00). גם פה את יכולה להשתלב ולעשות יחד עם הילדים את אחד ממסלולי המכשולים.

פארק "נינג'ה ישראל", חיפה

העיר חיפה פותחת בין 25/7 ל-31/8 את מתקני הנינג'ה שהפכו מוכרים לכל ילד וילדה בארץ וזאת ההזדמנות שלך לקחת אותם למסלול האתגרי. בין עשרות מתקני הנינג'ה הילדים יוכלו להתנסות בקיר המעוקל, צינור הטבעות, הגשר השבוע ועוד. אחר כך תורידו דופק בביקור בעוד כמה אטרקציות חיפאיות יפהפיות כמו סלפי בגנים הבהאים או לשבת לגלידה במושבה הגרמנית.

בשיתוף ניקלודיאון, בשיתוף ניקלודיאון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully