וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בפיג'מה ועוד 4 דברים לעשות עם הילדים בסופ"ש

העובדה שאין יותר גן או בית ספר בימי שישי הופכת את סופי השבוע לארוכים ומאתגרים יותר. כדי לחסוך לכם את ה-"משעמם לי" המסורתי, הרכבנו רשימה של חמישה דברים שאתם יכולים לעשות עם הילדים בסוף השבוע הזה

יש הורים שיש להם יומן אירועים ופעילויות ליולי-אוגוסט, ויש הורים נורמליים, כאלה שבשבת בבוקר נזכרים שהם חייבים להוציא את הילדים קצת מהבית ולצבור קצת תמונות לאלבום שהם הבטיחו לעצמם להדפיס לפני שנה. ובכן, בשביל זה אנחנו כאן. אספנו 5 פעילויות לסוף שבוע קיצי, כאלה שיגרמו להם להרגיש הורים משקיעים. המוטיב המרכזי שלנו השבוע יהיה מזגן, אתם בוודאי מבינים למה.

שבת בפיג'מה בתל אביב

שבת בפיג'מה בבית ציוני אמריקה. אתר רשמי
פעילות יצירה בבית ציוני אמריקה/אתר רשמי

שבת בפיג'מה, לפחות על הנייר, היא התגשמות החלומות של לא מעט הורים. במקום אחד תמצאו המון פעילויות, יש מזגן ואפשר ואף רצוי לבוא בפיג'מה. הפעילות מתקיימת בבית ציוני אמריקה בתל אביב, והיא כוללת בתי קולנוע, סדנאות יצירה, משחקיות, שעת סיפור, משחקי לוח וספרים, ולא מעט פינות רביצה. "בנינו פסטיבל באווירה ביתית, שייתן מענה לפעילויות לילדים באזור גילאי שנתיים ומעלה ומשפחותיהם ויעניק להם חוויה מלאה עניין ויצירתיות ובעיקר המון כיף", מבטיחים המארגנים.

מחיר למבוגר: 35 שקלים

מחיר לילד (שנה עד 14) - 65 שקלים

מחיר לכרטיס משפחתי ( 2 הורים ו-2 ילדים) - 160 שקלים

שימו לב שחשוב להזמין כרטיסים מראש ולבדוק מהן שעות הפעילות הפנויות (הכרטיסים נמכרים לפני שעת הכניסה).

לפרטים נוספים

שבת בעמק

עולם הטרקטורים במוזיאון יפעת בעמק. אתר רשמי
מוזיאון העמק ביפעת/אתר רשמי

אם הילדים שלכם משוגעים על טרקטורים, ולכל ילד יש תקופה כזו, זה הבילוי בשבילכם. מוזיאון העמק ביפעת מציע תצוגה גדולה ומרשימה של דגמי טרקטורים מדגם ג'ון דיר. והחלק הכי טוב: מותר לגעת בהם, לטפס ולהצטלם. בנוסף, תמצאו במקום חצר משחקים גדולה עם ארגז חול, צעצועים, חפצים וכלים ישנים ששימשו את ילדי החלוצים למשחק. ואם תרצו שהם ישנו טוב בדרך חזרה הביתה, אתם יכולים ליהנות גם מפעילות "כביסה של פעם", שבה הילדים יכולים לנסות לכבס בגדים כמו פעם, באמצעות גיגיות מים וקרשים.

מחיר: 30 שקלים לאדם (גיל שנתיים)

לפרטים נוספים

שבת מקראית

פעילות לילדים במוזיאון ארצות המקרא. עודד אנטמן,
פעילות לילדים במוזיאון ארצות המקרא/עודד אנטמן

מוזיאון ארצות המקרא בירושלים הוא בדרך כלל מקום רציני מאוד, אבל בסופי שבוע הוא מוקדש כולו לילדים ומציע חוויה אחרת לגמרי. "אבודים במוזיאון" היא פעילות חווייתית לילדים (בגילאי 6-12) שבה הם עוברים סיור חווייתי במוזיאון ומתקדמים בין המוצגים בעזרת חידות, סודות ורמזים, פענוח כתבי חידה ועוד. "בעזרת ערכה מיוחדת תחפשו תכשיטים נוצצים, כלי ציד ונגינה שאבדו בארמון, תפענחו לחשים עתיקים, פפירוסים מסתוריים ותתחמקו ממלכודת שדים" מבטיחים במוזיאון.

מחיר: הכניסה למוזיאון חינם, מחיר הפעילות 25 שקלים

לפרטים נוספים

שבת בקולנוע

בילוי בקולנוע הוא בילוי משפחתי מושלם - יושבים, במזגן, ממעטים לדבר ויש אוכל. העניין הוא למצוא את הסרט הנכון, כי יש לא מעט כאלה שיוציאו אתכם מאוכזבים (הנה תראו מה קרה למבקר הקולנוע שלנו במלך האריות). לסרט אגלי דולס יש פוטנציאל למלא לכם את השבת בחיוביות - הוא קליל, צבעוני ומלמד את הילדים שלא חייבים להיות מושלמים כל הזמן. וסטפן מדבב, אז הילדים בטוח יהיו בעניין.

מחיר כרטיס: 40 שקלים (ועוד איזה 40 על פופקורן ושוקולד)

(מוצאי) שבת במוזיאון

תערוכת חלום ליל קיץ במוזיאון ארץ ישראל. ענבל מרמרי,
חיות ליל קיץ במוזיאון ארץ ישראל/ענבל מרמרי

אם הילדים שלכם אוהבים בעלי חיים - ומתפקדים גם אחרי הצהריים - זו הפעילות בשבילכם. במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב נפתחת השבת תערוכה מיוחדת לילדים בשם "חיות ליל קיץ". בתערוכה מוצגים כ־30 פסלים עשויים עץ ומתכת בדמות חיות, בהם טווס, אריה, סוס, תנין, גמל שלמה, לטאה ועוד. הפסלים מתנשאים עד לגובה של שישה מטרים, ומאפשרים למבקרים לגעת, להזיז וליצור אינטראקציה. בפעולה פשוטה, כל ילד יכול לגרום להן לפרוש את כנפיהן, לפתוח את פיהן או לכשכש בזנבן.

מחיר כרטיס: 90 שקלים

מחיר כרטיס משפחתי (עד 4 נפשות) - 275 שקלים

התערוכה תהיה פתוחה בימים ראשון עד שבת (למעט שישי) מהשעה 18:30 עד 21:30.

לפרטים נוספים

  • עוד באותו נושא:
  • הורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully