וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה מצב השיניים שלנו מחמיר עם השנים? שאלנו מומחה

בשיתוף סקאלה, בשיתוף סקאלה

29.7.2019 / 7:52

אנחנו מתחילים עם שיני חלב מתוקות, ומשם נראה שזה רק הולך ומידרדר. מדוע בגיל המבוגר אנחנו זקוקים לטיפולי שיניים קשים ומורכבים יותר? ד"ר זאב אורמינר, מומחה לשיקום פה וראש המחלקה לשיקום פה באוניברסיטת ת"א, מסביר

למה מצב השיניים שלנו מחמיר עם השנים?/יח"צ סקאלה

כולנו רוצים להזדקן בחן ולשמור על חיוך בריא ויפה, אבל נראה שעם השנים רבים מאיתנו סובלים מבעיות שיניים, וזקוקים לטיפולים קשים ומורכבים יותר. הזמנו לאולפן וואלה! NEWS את ד"ר זאב אורמינר, מומחה לשיקום פה וראש המחלקה לשיקום פה באוניברסיטת ת"א, כדי להבין מה בדיוק קורה לשיניים שלנו עם השנים.

לדברי ד"ר זאב אורמינר, בגיל מבוגר אנחנו נוטים לסבול מהשלכות מצטברות של טיפולי שיניים שנעשו מאז ילדותנו. "לאורך הזמן, לאורך ציר החיים שלנו, אז אדם לפעמים מתחיל עם סתימה אחת או שתיים, אבל עם הזמן הן מתרבות הסתימות האלה, או שחסרה שן אחת שעקרו בטעות ועם הזמן השיניים זזו באזור הזה, או שנעקרו עוד שיניים, ולאט לאט המצב נעשה קשה יותר ויותר, וזה מתבטא גם באסתטיקה וגם בקושי לאכול ולדבר לפעמים", הוא מסביר.

אז איך מטפלים בשיניים כדי לא להגיע למצב הזה, למי לפנות אם יש צורך באבחון וטיפול מורכב, ומהן נורות האזהרה שחייבים להכיר? צפו בראיון המלא באולפן וואלה! NEWS.

למרפאת ד"ר זאב אורמינר

בשיתוף סקאלה, בשיתוף סקאלה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully