וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי דרמות: זו הדרך לארוחת ערב משפחתית בריאה ומגוונת

בשיתוף שטראוס, בשיתוף שטראוס

24.7.2019 / 7:39

אם גם אצלכם הילדים מנשנשים כל אחר הצהריים ומגיעים לארוחת הערב שבעים, כדאי לכם מאוד להאזין לשיחה מאירת העיניים של רביטל ויטלזון יעקבס עם הדיאטנית עדי אפרתי רסול

ילד אוכל מהצלחת. ShutterStock
חכו שהוא יגיד "אמא, אני רעב". ילד אוכל/ShutterStock

ב-90 אחוזים מהבתים בישראל ארוחת הערב היא דרמה שלמה: הילדים מנשנשים פחות או יותר מהרגע שאנחנו אוספים אותם מהגן, אבל באיזשהו שלב אנחנו פתאום נזכרים שיש גם ארוחת ערב ואנחנו רוצים שהם לא יגיעו אליה שבעים ויאכלו ארוחה מלאה ומגוונת. אז מה עושים? האם לתת לילדים לאכול במהלך אחר הצהריים? ואם כן, מה לתת להם בתור נשנוש או חטיף, שלא יקלקל את סיכויי ההצלחה של ארוחת הערב?

רביטל ויטלזון יעקבס ישבה לשיחה עם עדי אפרתי רסולי, דיאטנית קלינית של תינוקות וילדים, במסגרת הפודקאסט שלהן, כדי לנסות ולנטרל את הדרמה הביתית הנפוצה הזאת, אחת ולתמיד. לדברי עדי, אין צורך "להרעיב" את הילדים כל אחר הצהריים רק כדי שיגיעו רעבים לארוחת הערב, אבל כן כדאי לשים לב שה"נשנוש הקטן" שאתם מאפשרים לילדים שלכם אחה"צ כשמו כן הוא - קטן. כמו כן, היא ממליצה להפסיק לחשוב על ארוחת הערב כעל עוד סעיף בלו"ז שצריך לבצע ולסמן עליו "וי'", ולחכות לשמוע מהילדים שלכם שהם רעבים. כך, כשהם יגיעו לשולחן, יש יותר סיכוי שתראו אותם נהנים מארוחה מגוונת ומסגלים הרגלי אכילה בריאים שילוו אותם כל החיים.

האזינו לשיחה המלאה של רביטל ועדי, יש שם כמה טיפים שישנו לכם את החיים, או לפחות את ארוחת הערב המשפחתית.

בשיתוף שטראוס, בשיתוף שטראוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully