וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא חדר השינה: זה המקום האידיאלי בבית לקיים בו יחסי מין

2.7.2019 / 8:38

מומחית למיניות בין בני זוג הפתיעה כשהסבירה מדוע כדאי לבני הזוג לקיים סקס דווקא בחדר אחר. וגם: כמה קלוריות אתם שורפים בחצי שעה של סקס?

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

בסרטון - כמה פעמים בשבוע צריך לקיים יחסי מין כדי להיות מאושר?

כשמדובר על קיום יחסי מין, המקום האינטימי והטבעי שזוגות בוחרים בו הוא כמובן חדר השינה שלהם. אלא שדוקטור שאזאדי הארפר, מומחית למיניות בין בני זוג, טוענת שהמקום האידיאלי עבורם להתייחדות אינטימית הוא דווקא המטבח.

זה אומנם לא נשמע כמו מקום היגייני במיוחד. הוא משמש בעיקר כדי לאכול ולהכין מזון, אבל שאזאדי מאמינה שיש לו גם יתרון כמה יתרונות, כולל יתרון של שריפת קלוריות. "המטבח הוא המקום הכי טוב לעשות בו סקס, שולחן המטבח או השיש הוא מקום זמין ונוח", אמרה שאזאדי ל"סטאר" האנגלי.

גיף סקס. Giphy
סקס בחדר השינה? אפשר גם אחרת/Giphy

שאדאזי הפתיעה כשאמרה: "אני חושבת שגם כיסא האוכל הוא מיקום מצוין ותורם לשריפת הקלוריות של האישה. כאשר הגבר יושב ואת רוכנת מעליו. כאישה, את שורפת הרבה קלוריות בתנוחה הזו".

אגב, כמה קלוריות באמת אתם שורפים בקיום יחסי מין? מחקר שנערך במונטריאול שבקנדה מצא שבריצה אנחנו שורפים הרבה יותר קלוריות מאשר במהלך קיום יחסי מין. אישה שורפת בערך 213 קלוריות בחצי שעה של ג'וגינג וגבר שורף 276 קלוריות. לעומת זאת אישה שורפת רק 69 קלוריות בחצי שעה של סקס לעומת 101 ששורף הגבר. כמובן שיש לקחת בחשבון שיש הבדל בין התנוחות מבחינת שריפת הקלוריות, כמו גם האקטיביות של בני הזוג.

מטבח בגוונים של לבן ואפור. ShutterStock
ניסיתם פעם לקיים יחסי מין במטבח?/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully