וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השייקר החדשני ששומר על הערכים התזונתיים של הפירות והירקות

כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

12.8.2019 / 7:59

פירות וירקות מתחמצנים מהר, אבל נוטרי נינג'ה Auto IQ עם משאבת ואקום ישמור לכם על הטריות והערכים התזונתיים עד 48 שעות אחרי זמן ההכנה. הכירו את השייקר שמתאים לכל מי שרוצה משקה טעים ובריא יותר

נוטרי נינג'ה Auto IQ. יח"צ,
שומר על הערכים התזונתיים גם אם תרצו לשתות את המשקה אחרי כמה שעות או ימים. נוטרי נינג'ה Auto IQ/יח"צ

הטכנולוגיה הופכת את המטבח שלנו לבריא יותר מבעבר. אפשר להכין משקאות ומאכלים טעימים באיכות גבוהה וללא מאמץ בזכות המכשירים הנכונים ולא פחות חשוב - לשמור על הערכים התזונתיים של הפירות, הירקות, הקטניות והעלים. נינג'ה הוא היחיד שעושה זאת ברמה הגבוהה ביותר. המכשיר הפך ללהיט עולמי וגם הישראלים התאהבו בו במהירות.

הטכנולוגיה מתחדשת ומספקת למכשירים עוד ועוד יכולות. שייקרים הפכו למוצר בסיסי במטבח הישראלי ומכשיר נוטרי נינג'ה Auto IQ עם משאבת ואקום הוא דוגמה לחידוש מרשים, שיהפוך את השייקים שלכם לבריאים ואיכותיים יותר, על ידי כך שישמור לכם על הטריות והערכים התזונתיים גם אם תרצו לשתות את המשקה אחרי כמה שעות או ימים. הכול בזכות משאבת Fresh vac להוצאת חמצן בנגיעה אחת.

משאבת Fresh vac מערבלת את הפירות או הירקות ללא חמצן, מונעת את התחמצנות המזון ומאפשרת מיצוי מקסימלי של הוויטמינים במזון עד 48 שעות אחרי זמן ההכנה. אתם מקבלים שייק או רוטב טרי יותר, טעים יותר ועשיר בוויטמינים, בצבעו הטבעי, במרקם חלק ותוך שמירה על החומרים המזינים. מושלם לתינוקות, אנשים שעושים ספורט או כאלה שרוצים לאכול ולשתות הכי בריא שאפשר.

המנוע החזק מתאים לריסוק וטחינה של מוצרי מזון קשים וקרח והלהבים בעלי מבנה ייחודי שמרסק מזון ללא איבוד ערכים תזונתיים. למכשיר יש שתי תכניות הפעלה חכמות וכל שדרוש הוא לבחור בתכנית המתאימה וללחוץ להפעלה. שני מכלי שייקר to go מפלסטיק איכותי בעלי נפח של 700 מ"ל נוחים לפירוק ולשטיפה הופכים את המכשיר לקומפקטי ומהנה לשימוש.

השייקרים של נינג'ה יכולים להעיף אותנו לאי טרופי בעזרת שייק פירות, לצנן אותנו בקיץ עם משקאות קפואים, לעזור לנו בדיאטה עם שייק ירקות, ליהנות מקוקטיילים כשמארחים חברים או להכין רטבים מעולים לבישול במהירות.

לרכישה לחצו כאן

לאתר החדש של שריג

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נוטרי נינג'ה Auto IQ. יח"צ,
משאבת Fresh vac מערבלת את הפירות או הירקות ללא חמצן, מונעת את התחמצנות המזון ומאפשרת מיצוי מקסימלי של הוויטמינים. נוטרי נינג'ה Auto IQ/יח"צ
כתבה פרסומית, כתבה פרסומית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully