וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלו מה ההפרעה שלכם - לפי מבחן ההפרעות הנפשית של דמויות פו הדוב

14.6.2019 / 0:10

מספר מחקרים שנערכו על ידי פסיכולוגים קבעו שכל הדמויות בסיפורי פו הדוב מייצגות סוג כזה או אחר של הפרעה נפשית. ענו על השאלות פה וגלו - איזה הפרעה נפשית יש לכם (הבהרה - אין מדובר באבחנה רפואית)

מערכת וואלה!

בסרטון - הילדות שלכם לא תיראה אותו דבר: האמת המדהימה על פו הדב

קבוצת חוקרים קנדית שברה בתחילת המיליניום מיתוס מילדותנו - פו הדוב. הדוב המפורסם, כריסטופר רובין וחבורתם הם "יצורים בעייתיים מאוד", כך קבעו חוקרי הפסיכולוגיה. היער המפורסם בו חיה חבורתו של כריסטופר רובין לא היה תמים כפי שנראה בקריאה ראשונה. החוקרים טוענים כי מדובר במקום בו בעיות נפשיות לא מזוהות ולא מטופלות.

בדו"ח שהתפרסם בעיתון איגוד הרפואה הקנדי טוענים החוקרים כי דמויותיו של א.א. מילן זקוקות לטיפול תרופתי פסיכו-אקטיבי ולהנחיה הורית. ראש צוות המחקר, שרה שיאה אמרה, עם פרסום הדו"ח, כי מטרת המחקר המגוחך לכאורה, היתה להזכיר לכולם כי אצל כל אחד עלולה להתגלות הפרעה כלשהי.

עוד בנושא:
פו הדב תחת אש: "המיניות שלו מפוקפקת"
איך הפך פו הדוב לאויב המשטר הסיני?

פו הדוב. DISNEY,
פו הדוב/DISNEY

על פי הדיאגנוזה, אובחן פו הדוב כסובל מחוסר תשומת לב ומהיפראקטיביות. האובססיה של פו עם דבש ומנהגו לספור דברים אובחנו כאפשרות לאישיות כפייתית אובססיבית. החוקרים גם קבעו כי יתכן וקשייו של פו בלמידה נובעים מהעובדה שכריסטופר רובין נוהג לגרור אותו במורד המדרגות ותוך כך נחבט ראשו שוב ושוב. "יתכן והוא סובל מתסמונת הדוב המטולטל", נכתב בדו"ח. בנוסף הם קבעו כי חזרזיר סובל מהפרעת חרדה, טיגר הוא בעל הפרעת קשב וריכוז, לארנב יש OCD, ינשוף הוא נרקסיסיט, איה שרוי ודיכאון וייתכן שלכריסטפר רובין יש סכיזופרניה. בין אם זה במכוון ובין אם לא - נראה שכל אחת מהדמויות בסיפורי פו הדוב נכתבה מייצגת מחלת נפש כלשהי.

ענו על החידון המצורף וגלו איזו דמות ואיזו הפרעה נפשית הכי דומים לכם.

(חשוב לזכור כי מחלות נפש אינן נושא לצחוק ובוודאי שלא ניתן לאבחן אותן באמצעות חידון ברשת)

עוד באותו נושא

הטראומה הקשה מאחורי הספר המתוק בכל הזמנים: ריאיון עם במאי "להתראות כריסטופר רובין"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully