וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה! הזוג הזה ציפה לחמישיה וקיבל משהו אחר במקום

לבני הזוג מפולין שבקרקוב, שהכינו את עצמם להגעתם של לא פחות מחמישה תינוקות, חיכתה הפתעה משמחת. אחרי שהרופאים הוציאו את כל התינוקות בעזרת ניתוח קיסרי - חיכה להם תינוק נוסף שלא ציפו לו. וכך נולדה שישייה

בתחילת השבוע נולדה בעיר קרקוב שבפולין השישייה הראשונה שאי פעם נרשמה במדינה. למה אנחנו מתרגשים מזה? כי ההורים והרופאים בכלל ציפו לחמישייה.

"תתארו לכם מצב כזה: היינו מוכנים משעות הבוקר המוקדמות ליילד חמישה תינוקות קטנטנים", סיפר לאתר ההפינגטון פוסט, ראש מחלק יילודים בבית החולים האוניברסיטאי בקרקוב. "היינו בחדר הניתוח, יש חמישה צוותים שמוכנים לטפל בחמישה תינוקות. הם נולדים אחד אחרי השני - וחמשת הצוותים נתפסים. ופתאום מתברר שיש עוד תינוק אחד שמחכה לצאת".

עוד בנושא:
נדיר: שלישייה ובה תאומים זהים נולדה לזוג הומוסקסואלים
"נמאס לי, אני עייפה": בת 47 עדיין מניקה שלישייה של בני חמש
מקרה נדיר: אישה ילדה פעמיים בהפרש של שבוע

לדבריו, התינוקות שנולדו בשבוע ה-29, שני בנים וארבע בנות, היו במצב טוב יחסית להפתעתם הרופאים, אבל במקביל הם הראו סימפטומים של חוסר בשלות במערכת הנשימה ומערכת העצבים המרכזית - מצב שאופייני לפגים. משקלם של הפגים נע בין 890 גרם לקילו ו-300 גרם. הרופאים מקווים שהתינוקות יוכלו לצאת מביתם בעוד כשלושה חודשים, אחרי שיתחזקו.

אמם של ששת התינוקות, קלאודיה מרזק, סיפרה כי היא ובעלה התכוננו לחמישייה מבחינה נפשית ופיזית, וכעת עם הצטרפות התינוק השישי הם יצטרכו לעשות כמה שינויים בבית. "זה היה שוק גדול בהתחלה, לחץ. אבל אחרי שהצלחתי לגעת באחת הבנות לאחר הלידה, הרגשתי אושר גדול". שמותיהם של התינוקות שנולדו הם פיליפ, טימון, סופיה, קאג'ה, נלה ומלווינה. אחיהם הפעוט, אוליבייר, יפגוש אותם בקרוב, לדברי ההורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully